Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم دوشنبه شب در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و علمای بخش لیلان شهرستان ملکان، افزود: عقب نشینی آمریکا از مواضع ضدایرانی دولت ترامپ بعد از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن نشان داد که راهبرد مقاومت و وحدت کلمه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هرچند دولت جدید واشنگتن تصمیمات دولت قبلی برای فعال کردن مکانیزم ماشه و بازگشت تحریم را لغو کرده است اما دیگر حرف‌های سران دولت مستکبر آمریکا را در خصوص برجام  قبول نمی‌کنیم، چون از این به بعد اقدام در برابر اقدام خواهد بود و چنانچه تحریم‌ها برداشته شود ما نیز اقدامات لازم را خواهیم کرد.

آل هاشم  با بیان اینکه طبق آیات قرآنی و روایات دینی به مومنین وعده داده شده است که «اگر شما به خدا کمک کنید خدا نیز به شما کمک خواهد کرد»، ادامه داد: منظور از کمک ما به خداوند کمک به حفظ و احیای دین و شعائر خدای متعال است و انسان از طرق مختلف می‌تواند به دین خدا کمک کند که یکی از این راه‌ها بهره مندی از زبان و لسان است که امر به معروف و نهی از منکر هم مهمترین مثال بارز آن است.

وی اضافه کرد: امام راحل در جریان انقلاب اسلامی توپ و تفنگ در دست نداشت بلکه با اتکا به همین عنصر لسان و با بیان و نطق‌های دلنشین خود جمعیتی عظیم را با خود همراه کرد که تمام ابرقدرت‌های جهان در مقابلش زانو زدند.

امام جمعه تبریز کمک جانی را دومین راه کمک مومنان به خدا و دین خدا دانست و گفت: از صدر اسلام تاکنون و به خصوص در طول دوران دفاع مقدس بسیاری از مومنین با فدا کردن جان خود در راه دین به ماندگاری و زنده شدن آن کمک کردند.

آل هاشم با اشاره به اینکه در حال حاضر جهاد مالی در شرایط کرونایی در سراسر کشور نهادنیه شده است، افزود: این شرایط همان جایی است که اگر خیران و کمک‌های مردمی نبود، بسیاری از خانواده‌های آسیب پذیر در تنگنای شدید مالی و معیشتی قرار می‌گرفتند.

برچسب‌ها ملکان آذربایجان شرقی مقاومت سید محمدعلی آل هاشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملکان آذربایجان شرقی مقاومت ملکان آذربایجان شرقی مقاومت اخبار کنکور آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام کوهی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) به نمازگزاران گفت : رعایت انصاف در کسب و کار لازمه تمام صنوف برای کسب معیشت و درآمد است.

امام جمعه تکاب گفت : عملیات وعده صادق تمام معادلات دشمنان ایران اسلامی در منطقه را برهم زد.

وی گفت : اگر سپاه و نیروهای نظامی ما توانستند ضربه مهلکی بر دشمن بزند یکی از ثمره هایش هم ثبات اقتصادی در کشور بود که در پی داشت.

امام جمعه تکاب گفت : ایجاد اتاق فکر اقتصادی برای مدیریت اقتصاد و جلوگیری از چنگ اندازی های مجازی و فیزیکی در اقتصاد کشور ضروری است .

وی گفت : تهیه ساز و کار مشارکت مردمی در اقتصاد و تقویت اقتصادی کشور مورد توجه مسؤلان امر قرار گیرد تا شکوفایی این صنعت را در کشور شاهد باشیم

حجت الاسلام کوهی گفت : ۱۸ اردیبهشت روز جهانی هلال احمر در کشور است ، ضمن تبریک این مناسبت ، از تلاشهای صادقانه اعضای جمعیت هلال احمر که در خدمت رسانی به مردم در تلاشند سپاسگزارم.

وی گفت : ایثار و از خود گذشتگی و نوعدوستی از صفات بارز اعضای جمعیت هلال احمر در کشور است و این افتخار بزرگی است برای این عزیزان

امام جمعه تکاب گفت : از مسؤلین شهرستان انتظار می رود با حضور در روستاهای شهرستان از نزدیک با مشکلات روستائیان آشنا شده و نسبت به رفع مشکل روستائیان اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • برهم خوردن معادلات دشمنان پس از عملیات وعده صادق
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است