Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ابویی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تقویت نظام و پیشرفت همه جانبه آن از جمله رسالت های ملی، دینی و انقلابی است و همه باید در این امر مهم و سرنوشت‌ساز، گوش به فرمان مقام معظم رهبری  و همراهی لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه ملت فهیم ایران همواره در مسیر نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه، وظایف خود را انجام می‌دهند، اظهار کرد: مردم با وجود تحریم‌ها و تهدیدهایی که از سوی دشمنان علیه کشور و مردم شجاع صورت می‌گیرد در انتخابات آینده حضور جدی و مشارکت فعالی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات علمی دانشگاه یزد اظهار کرد: مردم مقاوم و هوشیار ایران از جمله استان یزد در ۴۲ سال گذشته بارها نشان دادند که هیچگاه دست از اهداف و آرمان‌های نظام بر نمی‌دارند و در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر همبستگی ملی خود را در منظر جهانیان نشان می دهند و بر ازرش‌ های انقلابی ایستادگی می کنند.

ابویی یادآور شد: همه باید در کنار هم برای برگزاری انتخابات حماسی و پرشور همکاری لازم را با مسوولان و انجام وظایف قانونی داشته باشند و روز به روز شاهد عزت و اقتدار نظام در تمامی عرصه‌های داخلی و خارجی و شکست دشمنان نظام باشیم .

همچنین امام‌جمعه مرکز شهرستان مهریز دوم اسفندماه جاری گفته بود: انتخابات سال ۱۴۰۰ از اهمیت زیادی از لحاظ بعد ملی و بین المللی در این دوره برخوردار است و به عنوان مظهر همبستگی ملی باید با همکاری مردم و مسوولان به نحو باشکوه تری نسبت به گذشته برگزار شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم فهیم ایران با درک شرایط کشور و نظام، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با شکوه بسیار وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

وی ادامه داد: رای مردم در این میدان مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نشان دهنده عشق و علاقه‌مندی آحاد مردم جامعه به نظام، انقلاب‌اسلامی ، ولایت‌فقیه و توسعه همه جانبه کشور با وجود توطئه های دشمنان نظام و انقلاب  است.

هم‌اکنون کانون بسیج اساتید یزد با حضور ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان بسیجی در مراکز آموزش عالی استان فعالیت دارد که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر را خواهران تشکیل می‌دهند.

استان یزد حدود ۷۰ هزار دانشجو دارد که در ۶۷  واحد دانشگاهی و مرکز آموزش عالی استان در حال تحصیل هستند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.  

برچسب‌ها شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه مشارکت سیاسی سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد شورای شهر مشارکت انتخاباتی یزد انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه مشارکت سیاسی سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که همزمان با سراسر کشور در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان با اعلام حمایت خود از خیزش دانشجویان غرب انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع ذبیح الله کاوه رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هجوم پلیس آمریکا به دانشگاه اقدامی بی سابقه که با شعارهای دروغین و مردم فریب جوامع غربی که داد از آزادیخواهی می‌زدند تفاوتی بسیار داشته و نشانه‌ای بر دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

وی افزود: اقدام به دستگیری اساتید و دانشجویان و هجوم بردن آنان به محیط آموزشی خلاف تمامی قوانین آموزشی در جهان است و آمریکا با این کار بار دیگر نشان داد که در حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود، امروز همه جهانیان نظاره گر گسترش آرمان‌های انقلاب به تمام نقاط جهان هستند و بی شک صبح پیروزی نزدیک است.

در ادامه احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و رئیس بسیج اساتید استان بیان داشت: اتفاقاتی که امروزه در دانشگاه‌های غرب در حال رخ دادن است دارای یک ظاهر و یک باطن متفاوت می‌باشد ظاهر آن همان چیزی است که همه متوجه اند اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به نسل کشی مردم غزه و بلکه دیگر نقاط جهان توسط صهیونیست‌ها که با حمایت کشورهای غربی در حال انجام است اعتراض می‌کنند اما باطن قضیه این است که یک رخنه فرهنگی در غرب آن هم با همه ادعایی که غرب در مورد فرهنگ خود دارد در آن رخداده است.

بسیج افزود: علی رغم همه تهاجم فرهنگی و سیطره‌ای که جهان غرب در اختیار دارد کسانی در جهان هستند که فطرت پاکی دارند و نیازمند زمینه‌ای هستند تا متوجه شوند که اسرائیل و کشورهای غربی چه اعمالی انجام می‌دهند و قطعاً به تدریج نیروها و دل‌های بیشتری به سوی حق رهسپار خواهند شد همانطور که قرآن مجید می‌فرماید در آستانه ظهور میان جبهه حق و باطل صفی کشیده می‌شود و جبهه حق و باطل راه خود را مشخص می‌کنند.

کد خبر 6091514

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است