Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:42:37 GMT

فروش امضا در جامعه مهندسی ساختمان زنجان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۴۹۹۵

فروش امضا در جامعه مهندسی ساختمان زنجان وجود ندارد

حسن مجتبی زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مهندسان قشری هستند که همواره به مسوولیت اجتماعی خود عمل کرده اند، جامعه مهندسان در حوزه کارهای خیری پیشقدم هستند و در موارد متعددی همچون احداث مساجد و امور خیریه، رایگان و یا با تخفیفات ویژه در حق الزحمه، خدمات ارائه می دهند.

وی به پنج اسفند، روز مهندس اشاره کرد و گفت: مصادف با این روز رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در استان زنجان حضور پیدا می کند و از برنامه های عمده سفر یک روزه ایشان به استان، تقدیر از رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان به نمایندگی از کادر درمان و جامعه پزشکی به واسطه تلاش ها و فداکاری های آنان در دوران شیوع کرونا، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی زاده اظهار داشت: از سوی نظام مهندسی ساختمان استان زنجان تجهیزاتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی این استان اهدا می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به پی گیری رفع مشکل بیمه تامین اجتماعی مهندسان اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر مهندسان با واریز حق بیمه هایی که رقم های بالایی را شامل می شود، خودشان به صورت خویش فرمایی حق بیمه واریز می کنند که اگر موضوع در صحن علنی مجلس تصویب شود، کارگران دارای کارت مهارت و نیز مهندسانی که دارای پروانه کار از راه و شهرسازی هستند، حق بیمه خود را با رقم های کمتری واریز خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش می کنیم تا افراد فاقد صلاحیت در امر ساخت و سازها دخالت نکنند و به این موضوع در قانون نظام مهندسی نیز تصریح شده است، گفت: اگر بنا به عمل به قانون باشد، باید این افراد فاقد صلاحیت به مراجع قانونی معرفی شوند.

مجتبی زاده گفت: ما تجربه خوبی در خصوص مجریان خدمات گاز رسانی در استان داریم و فعالان این حوزه مجوز فعالیت خود را از نظام مهندسی ساختمان استان دریافت می کنند و همین امر موجب شده کیفیت ارائه خدمات در این بخش بالاتر و بروز مشکلات هم کمتر باشد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است افراد داخیل در اجرا و احداث ساختمان ها شناسنامه دار شوند، افزود: پیگیر این هستیم تا در حوزه برق، لوله کشی و نماکاری ساختمان نیز این روند مثل گاز رسانی در استان محقق شود.

برچسب‌ها پروژه ساختمانی زنجان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه ساختمانی زنجان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور پروژه ساختمانی زنجان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اخبار کنکور نظام مهندسی ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند