Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: مطابق با الگوی نقشه‌های هواشناسی از امروز تا پنجشنبه گاهی افزایش سرعت وزش باد و گرد و خاک در استان پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه به تدریج از فرداشب با تقویت ناپایداری‌های جوی افزایش ابر رخ خواهد داد افزود: برای روز پنجشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه بارش باران وبرف بویژه در مناطق شرقی و مرکزی استان قابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سامانه بارشی در راه است

نخعی با بیان اینکه به لحاظ شرایط دمایی با ورود توده هوای سرد از فردا تا یکشنبه هفته‌ی آینده سرما هوا تشدید خواهد شد گفت: صبح امروز سردترین ایستگاه در استان سربیشه با کمبود دمای منفی ۴ درجه سلسیوس بوده است.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: گرمترین ایستگاه‌های استان در روز گذشته نیز بندان و نهبندان با بیشینه دمای ۲۵ درجه بوده اند و تغییرات دمای هوا در مرکز استان هم بین ۰ و ۱۷ درجه گزارش شده است

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی استان کارشناس هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز بارش‌ها به صورت پراکنده در سطح استان خصوصا مناطق شمال، مرکز و جنوب استان داریم.

 وی گفت: از فردا تا روز سه شنبه وزش باد و افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های لاله زار، بم، جیرفت، زرند، انار، بافت و دشتخاک گزارش بارندگی داشته ایم که دشتخاک با ۱۲ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

سلاجقه گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلاجقه گفت: همچنین کرمان بعد از مشهد در ۲۴ ساعت گذشته خنک‌ترین روز را داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی