Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: به دستور استاندار به دلیل قطعی آب در مناطق مختلف اهواز و با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی در شهر اهواز امروز سه شنبه ( ۵ اسفندماه) تعطیل اعلام شدند.

قدس آنلاین: امید بن عباس روز سه شنبه با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به تلاقی این  موضوع با وضعیت قرمز بیماری کرونا در شهر اهواز به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، بنا بر دستور استاندار محترم امروز سه شنبه کلیه ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در شهر اهواز تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان، وی تاکید کرد: این تعطیلی شامل مراکز بهداشتی و درمانی، بانکها و واحدهای امدادی و عملیاتی نخواهد بود.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان افزود:  به دلیل پاره ای از تعمییرات اساسی در تصفیه خانه شماره ۲ اهواز آب برخی مناطق اهواز به ویژه محله‌های واقع در غرب و بخشی از شرق اهواز با قطع یا افت فشار آب رو به رو هستند و در حال حاضر گروه‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب اهواز  در حال انجام‌ تعمیرات هستند که بنا بر اعلام مدیر عامل  شرکت آبفا اهواز تا پایان امشب این مشکل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا در خوزستان کرونا در اهواز کرونا شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از بارش شدید تگرگ و صاعقه در کلانشهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه بارشی روز پنجشنبه از استان خارج می‌شود و بیشترین فعالیت آن در مناطق شمال و شرق فارس است که شاهد بارندگی خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش‌های رگباری و رعد و برق هشدار سطح نارنجی اعلام شده است، افزود: مشکل خاصی تاکنون در زمینه فعالیت این سامانه در فارس گزارش نشده است.

غلامی با بیان اینکه اوج بارش‌ها برای عصر امروز گزارش شده است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام نقاط استان خبر داد و تاکید کرد: به دلیل مخاطرات این سامانه بارشی شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود