Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت، ایالات متحده از حملات راکتی اخیر در عراق "خشمگین" است اما در واکنش "با محاسبه" عمل خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما از حملات اخیر خشمگین شده‌ایم.

او افزود: «همانطور که قبلا گفته بودم، زمانی که بحث پاسخ ما در میان باشد، ما به نحوی حساب‌شده، در چارچوب زمانی خودمان و با استفاده از ترکیبی از ابزارها در زمان و مکان انتخابی خودمان پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این سخنگو با طرح ادعاهایی ادامه داد: «آنچه انجام نخواهیم داد، اقدام با شدت و خشونت و تشدید وضعیتی است که به نفع ایران باشد و به تلاش‌های آنها برای بی‌ثبات کردن بیشتر عراق دامن بزند.»

اظهارات ند پرایس به دنبال گزارش روز دوشنبه مقام‌های عراقی مبنی بر اصابت دستکم دو راکت به منطقه سبز بغداد که ساختمان‌های دولتی و سفارتخانه‌های خارجی را در خود جای داده است، مطرح شد. مقام‌های امنیتی عراقی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند که هدف سفارت آمریکا بوده است.

روز دوشنبه پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا از نسبت دادن این حملات به یک گروه خاص امتناع کرده و گفتند تحقیقاتی به رهبری عراقی‌ها در جریان است. اما ند پرایس گفت در جریان حمله راکتی به اربیل در اقلیم کردستان عراق راکت‌هایی مورد استفاده قرار گرفت که به ادعای او "ساخت ایران و تامین‌شده از طرف ایران" بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله به منطقه الخضرا آمريكا عراق ند پرایس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا