Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:01:18 GMT

از سرو تلفنی قلیان جلوگیری شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۴۱۱

از سرو تلفنی قلیان جلوگیری شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در پی دستور ویژه‌  حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند تیمی از نمایندگان بهداشت، صمت و اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، رییس واحد پیشگیری و صلح و سازش به سرپرستی قاضی سامان جعفری نماینده‌ ویژه دادستان در امر نظارت بر بازار و صنوف به صورت سرزده از ۴۰ فروشگاه واقع در بازار، پاساژ‌ها و مغازه‌های سطح شهر بازدید و طی آن برخورد‌های قانونی در محل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید‌ها ۱۵ مغازه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، ارائه‌ ندادن فاکتور فروش، نبود قیمت گذاری روی اجناس متخلف شناخته شدند و برای آن‌ها پرونده‌های قضایی تشکیل شد.

همچنین ۲ واحد فروشگاه لوازم خانگی که جواز کسب آن‌ها به صورت غیرقانونی در اختیار اتباع بیگانه گذاشته شده بود، بنا به دستور قاضی جعفری پلمب شد.

در این بازدید یکی از مغازه‌های سطح شهر که گزارش اقدام آن واحد در ارتباط با توزیع و سرو غیرقانونی قلیان به صورت تلفنی به اطلاع دادستان رسیده بود نیز مورد بازرسی قرار گرفت و در این رابطه نیز ضمن جلوگیری از ادامه‌ فعالیت این واحد متخلف، برای  آن پرونده قضایی تشکیل شد.

حجه الاسلام بلوچ زاده با هشدار به عوامل برهم زننده‌ انضباط بازار از جمله محتکران، گران فروشان و کم فروشان و  غیره گفت: نظارت دادستانی بر موارد مربوط به اصناف و بازاریان مقطعی نیست و قطعا با شدت بیشتری انجام می‌گیرد.

او با ابراز نگرانی از ضعف در سیستم‌های نظارتی بر صنوف و بازار افزود: دیگر به بازرسان و متولیان امر نظارت بر بازار و فعالیت صنوف چه در امر قیمت‌ها و چه در موضوع احتکار و چه در بحث مهم بهداشت هشدار نخواهیم داد؛ چرا که به اندازه‌ کافی مرتب و با تاکید فراوان هشداز لازم داده شده و از این پس با عواملی که ترک فعل می کنند به شدیدترین وجه ممکن برخورد خواهیم کرد و هیچ بهانه‌ای هم پذیرفته نخواهد شد.

ددادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از شهروندان زرندی خواست در صورت مشاهده‌ هر گونه خلافی در جای جای شهرستان مراتب را از سامانه‌ سجام و یا سایر روش‌های ارتباطی به اطلاع دادستانی و متولیان این امور برسانند و این اطمینان را به مردم نجیب و ولایتمدار شهرستان می دهم که در راه مبارزه با افرادی که حقوق مردم را پایمال می‌کنند لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدصنفی متخلف نظارت بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی