Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل  بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت به عنوان رییس و سخنگوی این دوره از انتخابات منصوب کرد.

او همچنین ، طی احکام جداگانه ماریا موسوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل را به عنوان جانشین رییس ستاد انتخابات استان و عضو و دبیر ستاد این دوره از انتخابات منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعثوب نژاد محمد معاون توسعه مدیریت و منابع نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و مسول کمیته مالی و پشتیبانی منصوب شد و شهریار شیری آراسته مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته امنیتی ستاد تعیین شد.

استاندار اردبیل همچنین طی حکمی غلامحسین غاربی مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی برگزید.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل در ادامه عباس عینی مشاور و مدیرکل حراست استانداری را به عنوان عضو ومسوول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخاباتی استان منصوب کرد و حسین بشیری مشاور و  مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و مسول کمیته فناوری اطلاعات شد.

اکبر بهنام جو در حکم دیگری احمد کنعانپور، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی منصوب کرد و در ادامه شهرام رسولی مدیرکل ثبت  احوال استان از سوی استاندار اردبیل به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات اردبیل دبیر ستاد انتخابات کمیته امنیتی ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد