Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@13:42:41 GMT

با ورزش روح و جسم، همزمان قدرتمند می شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۶۳۵

با ورزش روح و جسم، همزمان قدرتمند می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ یکی از چهره‌های موفق حوزه ورزش، مربی، پیشکسوت و داور بین‌المللی کاراته شوتوکان استان همدان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: ورزش، سرمایه ای تمام نشدنی برای همه عمر محسوب می شود.

دکتر مرتضی مصباح که به تازگی موفق به دریافت دان ۷ کاراته سبک شوتوکان jks از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران شده است، خاطرنشان کرد: کاراته هنرجوانمردان است و من خداوند را شاکرم که این ورزش باعث درک عمیق از فلسفه زندگی و مشوقی برای رشد علمی من شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که بیش از ۳۶ سال سابقه فعالیت مستمر در رشته کاراته را دارد، می گوید: با ورزش می توان مسائل و مشکلات زندگی را بهتر مدیریت کرد، چرا که شما وقتی قدرت جسم داشتید به همان اندازه روح قدرتمندی هم، خواهید داشت.

وی در پاسخ به این سوال که از چه سالی فعالیت در عرصه ورزش را  آغاز کرده است، گفت: من از سال ۶۳ به صورت حرفه ای وارد رشته کاراته شده و در سال ۷۰ به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

استاد مرتضی مصباح که دارای عناوین کشوری در مسابقات مختلف از رده جوانان تا پیشکسوتان است، افزود: ازسال ۷۰ به بعد همزمان با اخذ درجه داوری ممتاز ملی، در مسابقات بین المللی داوری نیز شرکت کرده ام.

قهرمان و نایب قهرمان پیشکسوتان درمسابقات بین المللی کاراته، یادآور شد: تربیت صدها هنرجوی کاراته در تمامی رده های سنی از نونهالان تا پیشکسوتان در قسمت کاتا و کومیته و کسب مقامهای درخشان این افراد در مسابقات کشوری و بین المللی از افتخارات عمر ورزشی من محسوب می شود.

لازم به ذکر است، شیهان مرتضی مصباح هم اکنون نایب رئیس هیات کاراته استان همدان، مسئول انجمن کاراته دانَش آموزی استان، مربی تیم کاراته استان و مسئول سبک شوتوکان jks استان همچنین رئیس امور اداری و کارگزینی ناحیه دو آموزش و پرورش همدان است.

کد خبر 1489213

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر

با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت در استان همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم اختتامیه جشنواره جوانان پرچمدار استان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان و جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

علی حقیقی در این مراسم با اشاره به اینکه جوانان در اولویت قرار دارند، اظهار داشت: این جوانان هستند که باید مورد توجه قرار گیرند و هدف اقدامات ما باید این قشر از جامعه باشد‌. اداره ورزش و جوانان با همکاری نهادها و سازمان‌های مرتبط برنامه های متنوع و زیادی انجام داده است و تا کنون بیش از 7میلیارد تومان اعتبار در این حوزه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این جشنواره در 10 سرفصل برگزار و 189 نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر 64 داور در تهران انجام گرفت و 30 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه  تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین هارو برای جوانان استان رقم بزنیم گفت: وی با تقدیر از حمایت های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال 1402 گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان های مردم نهاد و هیات های ورزشی سال 1402 سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

در این مراسم از 30 جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت تجلیل به عمل آمد که اسامی آنها شامل؛ علیرضا صفاریان، محمد داوریان و مهدی برنده در بخش قران و خادم اهل بیت(ع)، از دیانا حیدری، حامد پری‌زاده و سیدمیثم حسنی در بخش فیلم، امیرعلی سلیمانی، ریحانه نوری و سیدابوالحسن صباح حسینی در بخش ادبیات، حامد چهاردولی، جواد کرمی و مجتبی اسماعیلی در بخش کارآفرینی، مهرداد مرادی، میلاد سوری و میلاد جباری در بخش ورزش، بهنام محمدی، علی ایزدی و حمید یادگاری در بخش فعال جهادی، علی معتبرنیا، وحید علی نجیمی و میثم ترکمان در بخش فعال اجتماعی، امید پوره‌ای، میلاد فراهانی علوی و مهدی عرب زاده در بخش دانش‌بنیان، مهدی چناری، اسماعیل اسدی و حمید رضا نظریی حاتم در بخش موسیقی و فاطمه حیدری، شکیبا کولیوند و محمدحسن مؤمنی در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان