Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:00:28 GMT

مشکل آب اهواز تا بعد از ظهر امروز رفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۶۷۲

مشکل آب اهواز تا بعد از ظهر امروز رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان ساعتی پیش در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش نیروهای شرکت آب و فاضلاب اهواز تا بعدازظهر مشکل آب مناطق اهواز برطرف می شود.

صبح امروز به علت شکسته شدن خط خروجی تصفیه خانه شهید منجزی اهواز، آب 70 درصد آب مناطق اهواز قطع شد. 
   مدیر تولید شرکت آب و فاضلاب اهواز گفته است درحال حاضر گروههای عملیاتی شرکت آب و فاضلاب در حال انجام کار در محل می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با حضور در تصفیه خانه شهید منجزی اهواز ، از نزدیک شاهد شکستگی جریان قطعی آب این تصفیه خانه قرار گرفت.

به دستور استاندار به دلیل قطعی آب در مناطق مختلف اهواز و با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در شهر اهواز روز سه‌شنبه (پنجم اسفندماه جاری) تعطیل اعلام شدند.

انتهای پیام/
 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز آب استان خوزستان شهید شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تداوم خشکسالی‌های ناشی از عدم بارش کافی و تنش آبی در سال‌های اخیر، موجب بروز مشکلاتی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شده است و رفع تنش آبی تمام مناطق شهری و روستایی همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تنش آبی در تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبنی بر افزایش توان آب‌دهی مناطق شهری و روستایی، تسریع در محرومیت زدایی ورفع تنش آبی در کشور ۳۷ حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان حفر و آن‌هایی که آبدهی قابل ملاحظه‌ای داشتند، تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه برای حفر و تجهیز این چاه‌ها ۱۵۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است