Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  معاون آبزی‌پروی شیلات هرمزگان به همراه رئیس اداره توسعه میگو و رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان از ظرفیت‌های آبزی‌پروری و پروژه‌های آبزی‌پروری در حال انجام در شهرستان قشم بازدید کردند.

مسعود بارانی در این بازدید با بیان اینکه قشم ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های شیلاتی به ویژه آبزی‌پروری دارد، گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی برای تکمیل زنجیره آبزی‌پروری به ویژه تکثیر و پرورش ماهی، میگو و جلبک در این شهرستان انجام شده است و به خوبی پویایی فعالیت‌های شیلاتی در این شهرستان در مسیر توسعه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از مونتاژ قفس‌های مزرعه پرورش ماهی در قفس هیراد کاوه این مزرعه را با ظرفیت پنج هزار تن بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس خاورمیانه خواند و گفت: با بهره‌برداری از این مزرعه ضمن افزایش قابل‌توجه سهم آبزی‌پروری استان هرمزگان، برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. همچنین مرکز در حال ساخت تکثیر میگو با ظرفیت اسمی ۵۰ میلیون قطعه و توان عملیاتی تولید ۲۰۰ میلیون قطعه بچه میگو در ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهرداری می‌رسد و برای بیش از ۳۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

معاون آبزی پروی شیلات همچنین از مزارع پرورش میگو در حال ساخت غرب جزیره قشم بازدید کرد و با دیدار چهره‌به‌چهره به بررسی مسائل و مشکلات آبزی پروران شهرستان قشم پرداخت.

کد خبر 586773 برچسب‌ها شیلات استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شیلات استان هرمزگان پرورش ماهی آبزی پروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری