Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم امینی در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تشکر از زحمات اصحاب رسانه در ایام کرونا گفت: باید مراتب گلایه و ابراز ناخرسندی خود را از سخنان نسنجیده وزیر بهداشت که موجب گلایه همکارانمان در سازمان بهشت زهرا به‌ویژه نیروهای معزز و گرانقدر بخش تطهیر این سازمان گردید، ابراز کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر افزود: عزیزان ما در بخش بهشت زهرا و آرامستان های تطهیر بدون هیچ چشم داشتی و با کم‌ترین امکانات ممکن، اجازه ایجاد خلل در روند کفن و دفن اموات را ندادند این در حالی است که در سایر کشورهای اسلامی شاهد دفن اموات در گورهای دسته جمعی هستیم.

امینی تصریح کرد: حال پس از یک سال و در شرایطی که انتظار به‌حق این عزیزان از وزیر بهداشت اعلام خبر خوش در اولویت قراردادن شاغلین بخش تطهیر سازمان بهشت زهرا برای دریافت واکسن ضدکرونا بود، سخنان وزیر بهداشت باعث رنجش خاطر این کارکنان شد. امیدواریم وزیر محترم ضمن عذرخواهی از سخنان خود، اقدامات لازم جهت دلجویی از این عزیزان را با اعلام جدول واکسیناسیون این افراد انجام دهد.

وی ادامه داد: امروز روز استقلال نهاد کانون وکالت هستیم. متأسفانه طی سال‌های اخیر شاهد تضعیف نهاد وکالت به بهانه نظارت هستیم و امیدواریم مجلس شورای اسلامی با حمایت از این شغل، باعث تضعیف جایگاه وکالت نشود.

امینی در پایان با انتقاد از سخنان نسنجیده اخیر رئیس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: بی‌حرمتی و بی احترامی به منتخبین شهروندان در حقیقت بی‌حرمتی به رأی میلیونی شهروندان تهرانی به اعضای محترم شورای شهر تهران است. امیدوار هستیم با حرف‌های نسنجیده و سخنانی که در شأن و جایگاه افرادی که به طرق مختلف جایگاهی را به دست آورده‌اند، اسباب نارضایتی شهروندان و منتخبان ایشان را فراهم نسازیم.

کد خبر 5154108

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران ابراهیم امینی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سعید نمکی بهشت زهرا س شورای شهر تهران زلزله سی سخت شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه میراث فرهنگی ویروس کرونا پزشکی قانونی زمین لرزه گردشگری پیام تسلیت وزیر بهداشت بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • انتقاد اولیانوف از سخنان دبیرکل ناتو درباره همسایگی با روسیه
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک