Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:13:59 GMT

کشف روغن احتکاری و گردو قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۵۷۵۶

کشف روغن احتکاری و گردو قاچاق در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل سلطانی صبح امروز اظهار کرد: در مأموریت نخست و پس از اطلاع مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی در مورد احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار واقع در خیابان آل آقا محله ۲۲ بهمن شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی بازرسی‌های لازم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی ۲ تن و ۴۰۵ کیلوگرم انواع روغن خوراکی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

وی یادآور شد: در مأموریت دوم مأموران پلیس حین گشت‌زنی در محور کرمانشاه - ماهیدشت به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف آن شدند.

سلطانی افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۴۹۰ کیلوگرم گردو قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

وی از دستگیری یک نفر در مورد محموله احتکاری و ۲ نفر در رابطه با محموله قاچاق گردو خبر داد و گفت: این افراد برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 5154145

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه احتکار قاچاق پلیس امنیت اقتصادی ویروس کرونا کرمانشاه زلزله آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه سی سخت شیراز بارش برف مشهد اردبیل عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان