Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جلسه هم اندیشی روسای بسکتبال شرق کشور با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دومین جلسه هم اندیشی روسای هیات‌های بسکتبال شرق کشور به میزبانی هیات بسکتبال خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور فریدون رئیسی مدیر امور استان‌های فدراسیون بسکتبال، علی امینی‌پور مدیر حوزه رئیس فدراسیون بسکتبال، حسن خزاعی رئیس هیات بسکتبال استان خراسان جنوبی، حسین نخعی رئیس هیات بسکتبال سیستان و بلوچستان، مجید ولی‌پور رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی، مهدی غفوریان رئیس هیات بسکتبال خراسان شمالی، علی افشارپور رئیس هیات بسکتبال یزد در سالن جلسات امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی و با میزبانی محمد علی زرنگ رئیس شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید فریدون رئیسی مدیر امور استان‌های فدراسیون بسکتبال با تقدیر از روسای استان‌های شرق کشور و میزبانی خوب استان خراسان جنوبی و با تشکر از حسن خزایی و محمدعلی زرنگ رئیس شعب امور استان‌های بانک ملی خراسان جنوبی گفت: ایجاد تعامل و همدلی در بین خانواده بسکتبال باعث رشد و پویایی این ورزش در سطح کشور خواهد شد. در این راستا با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در بسکتبال وجود دارد‏‏‎، می‌توان با یک برنامه‌ریزی اصولی و با همدلی و هماهنگی بین استان‌ها و همپوشانی استان‌ها با یکدیگر کارهای بزرگی در بسکتبال کشور انجام داد.‌

رئیسی بیان کرد: فدراسیون بسکتبال، یک فدراسیون استان محور است که تمام کارها بر اساس خواسته روسای هیات‌های استان‌ها اجرا می‌شود و در کمتر فدراسیونی این دیدگاه وجود دارد که جای تقدیر دارد.

طباطبایی در ادامه اظهار داشت: خوشحالیم که دومین جلسه هم اندیشی بسکتبال روسای استان‌های شرق کشور به میزبانی استان خراسان جنوبی در شهر بیرجند برگزار می‌شود و در این راستا از همراهی محمدعلی زرنگ رئیس شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی و میزبانی شایسته جناب خزایی قدردانی می‌نمایم.

رییس فدراسیون بسکتبال افزود: یکی از اهداف فدراسیون بسکتبال، توسعه این رشته در سراسر کشور است. اگرچه در این راستا برنامه خوبی را تدوین کرده بودیم اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا روند اجرای برنامه‌ها کند شود. اما کار پسندیده‌ای که امسال در فدراسیون بسکتبال اتفاق افتاد از آنجا که کرونا یک تهدید بود، توانستیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و با برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول و دوم در دو بخش آقایان و بانوان که خوشبختانه با استقبال بی‌نظیر باشگاه‌ها همراه شد، بسکتبال را زنده نگهداشتیم. نسبت به سال گذشته از نظر کمی و کیفی لیگ‌های بسکتبال رشد بیشتری داشته و سالی بسیار پرکارتر داشته و داریم. البته حمایت‌های صدا و سیما و پخش زنده مسابقات بسکتبال از شبکه‌های مختلف تلویزیون باعث شد تا بخوبی بسکتبال در سراسر کشور دیده شود.

وی اذعان داشت: فدراسیون بسکتبال، مسابقه محور است. اگر مسابقه برگزار نشود، نتیجه‌ مؤثری برای بسکتبال به همراه نخواهد داشت. لذا ما باید تلاش کنیم تا چه در سطح استان‌ها و چه در سطح کشور علیرغم شرایط سخت کرونایی مسابقات را در تمام رده‌ها برگزار کنیم تا علاقمندان به بسکتبال بتوانند نتیجه تلاش و زحمات خود را ببینند. تیم ملی بزرگسالان ویترین بسکتبال است و متاسفانه عملکرد فدراسیون‌ تماما در نتایج تیم ملی ارزیابی می‌شود. هر آنچه در توسعه بسکتبال در کشور تلاش کنیم اما تیم ملی ما نتایج خوبی نگیرد، از سوی افرادی که سطحی نگر هستند به نظر کاری نکرده‌ایم. لذا اگر چه توجه به تیم ملی از اولویت‌های ماست و اگر تیم ملی بتواند بدرخشد می‌توانیم افراد زیادی را جذب بسکتبال کنیم، ولی انجام کارهای زیربنایی نیز در دستور کار فدراسیون قرار دارد تا بتوانیم رشد پایدار و متوازن را در بسکتبال شاهد باشیم.

طباطبایی اضافه کرد: برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌های زیادی داریم. اگر کرونا ادامه داشته باشد باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مسابقات به صورت متمرکز در سراسر کشور در تمام رده‌ها برگزار شود. اگر کرونا در کشور کنترل شود و شرایط کشور به حالت عادی باشد، می‌توان مسابقات در رده‌های مختلف را به صورت قهرمانی کشور و لیگ برگزار کرد تا بتوانیم از ظرفیت‌های بسکتبال به خوبی استفاده کنیم. بسکتبال نیز مانند همه رشته‌ها از مشکلات مالی زیادی برخوردار است. زمانی که فدراسیون‌ بسکتبال را تحویل گرفتم دلار ۳۵۰۰ تومان بود اما امروز دلار حدود ۲۵ هزار تومان است. ما در بسکتبال درآمد ریالی داریم اما هزینه‌های ما دلاری است، برای تیم ملی در مسابقات کاپ آسیا در یک سفر نزدیک به دو میلیارد تومان هزینه کردیم. قطعاً تامین منابع مالی کار سختی است، اما خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم از عهده این کار با موفقیت برآییم.

در ادامه روسای هیات‌های بسکتبال استان‌های شرقی کشور نقطه نظرات خود را بیان کردند و طباطبایی گفت: برنامه‌هایی را که مد نظر داریم، انشالله در اوایل سال آینده با جلسه‌ای که با حضور تمام روسای هیات‌های بسکتبال استان‌های کشور برگزار می‌شود، مطرح و شیوه اجرایی مناسب و هماهنگی را در تقویم فدراسیون گنجانده تا از این به بعد برنامه‌ها بر اساس آن اجرا شود.

در پایان طباطبایی از زحمات روسای هیات‌های بسکتبال شرق کشور تشکر قدردانی نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روسای هیات های بسکتبال استان خراسان جنوبی رئیس هیات بسکتبال فدراسیون بسکتبال برنامه ها استان ها بانک ملی شرق کشور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟

در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!