Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، «فاطمه درخشانی»  افزود: یک ماه پیش بخشنامه برگزاری مسابقات به هیأت‌های کشتی استان‌ها ارسال شد و با توجه به پیش زمینه‌ای که برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور وجود

داشت، استقبال خوبی شد. برای نخستین مرتبه ۲۷ تیم در قالب ۲۶ استان کشور و با حضور ۱۱۲ کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت کردند که این آمار بیشترین آمار حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور آلیش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این حضور از آن جهت بسیار پراهمیت است که به دلیل شیوع ویروس کرونا فکر می‌کردیم که تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها کم باشد اما حضور این تعداد کشتی‌گیر در مسابقات بی‌نظیر و نشان از انگیزه بانوان کشور برای حضور در میادین ورزشی دارد.

درخشانی با بیان اینکه رقابت‌ها در خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» کمپ تیم های ملی کشتی برگزار شد، افزود: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در این مسابقات رعایت شد و ورزشکاران از امکانات اسکان و تغذیه خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» رضایت کامل را داشتند.  ضمن اینکه برای فدراسیون بسیار مهم بود که خود میزبان این رقابت‌ها باشد تا بانوان در بهترین شرایط مطلوب به رقابت بپردازند و تمامی امکاناتی که در اختیار تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قرار می‌گیرد در اختیار آنان قرار گرفت و برای فدراسیون بین مردان و زنان هیچ تفاوتی وجود ندارد.

نایب رئیس زنان فدراسیون در مورد سطح برگزاری رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور، گفت: خوشبختانه اکثر کشتی‌گیران با آمادگی بالایی در این رقابت‌ها حضور داشتند و به جزء ۲ مصدومیت جزئی، مصدومیت شدیدی در این رقابت ها به وجود نیامد.  نتایج بدست آمده در این مسابقات نیز بسیار حائز اهمیت بود چرا که مدال‌ها در بین کشتی‌گیران استان‌ها پخش شد و تیم ملی با حضور کشتی‌گیرانی از سراسر استان‌ها خواهیم داشت.

درخشانی تصریح کرد: طبق مذاکراتی که با رئیس فدراسیون داشتم مقرر شد که در صورت فراهم شدن شرایط، اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان اسفند ماه برگزار شود و دعوتنامه‌ای نیز از کشور قرقیزستان برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ در اواخر فروردین دریافت کردیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت ماه در کشور قرقیزستان برگزار می‌شود، است.

برچسب‌ها کشتی آلیش زنان کشتی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آلیش زنان کشتی فدراسیون کشتی کشتی آلیش زنان کشتی فدراسیون کشتی اخبار کنکور رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک