Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه بن-بروجن دارای تمام مجوزات لازم است، گفت: این پروژه جزو مصوبات دو دولت است و متوقف نمی‌شود. - اخبار استانها -

امیرقلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   شهرکرد   ، اظهار داشت: پروژه بن-بروجن از معدود پروژه‌هایی است که در استان چهارمحال و بختیاری دارای تمام مجوزات لازم از جمله تخصیص، زیست محیطی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.این پروژه برای آب شرب نیمی از مردم استان است و قطعا آب شرب قبل از صنعت و کشاورزی اولویت اول می‌باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی  گفت: پروژه انتقال آب بن-بروجن جزو مصوبات دو دولت است و باید این پروژه در دولت فعلی پایان یابد و تلاش همه این است.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: یک قاضی در استان دیگر نمی‌تواند حکم توقف پروژه‌ای را در استان دیگری بدهد، خصوصا پروژه‌ای که برای آب شرب مردم با تمامی مجوزات قانونی می‌باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: اگر قرار است پروژه‌ قانونی و آب شرب نیمی از مردم استان که از درون استان آب رسانی می‌شود، متوقف شود باید تمام پروژ‌ه‌های غیرقانونی و فاقد مجوزات لازم هم متوقف شود. پروژه اول، دوم و سوم تونل کوهرنگ، پروژه‌ گلاب و دیگر پروژه‌های غیرقانونی در استان چهارمحال و بختیاری باید متوقف شوند.

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم آب در استان خود دارند و برای آبرسانی شرب همه مجوزهای را گرفتند و دولت، مجلس و همه دستگاه‌ها هم بر آن تأکید دارند، نمی‌توان دستور به توقف پروژه قانونی داد.

بازدید رئیس مجلس از مجتمع فولاد سفیددشت شهر بروجن/ ‌قالیباف: وزارت صنعت آمایش سرزمینی را در ایجاد زنجیره صنایع فولادی لحاظ کند استاندار چهارمحال و بختیاری: مسیر اصلی پروژه بن-بروجن تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد 4 هزار میلیارد ریال به پروژه ملی انتقال آب بن‌-بروجن اختصاص یافت

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: مگر می‌شود پروژه قانونی متوقف شود و مردم شاهد اجرای پروژه‌های غیرقانونی و فاقد مجوزات لازم باشند، عدالت، قانون و مردم هرگز چنین اجازه‌ای نمی‌دهند‌.

وی با تأکید بر عدم انجام حرکت‌های نسنجیده و تحریک آمیز توسط مسئولان، گفت: مسئولان کشوری و استانی باید از حرکت‌های نسنجیده و حرکت‌هایی که ممکن است صبر مردم را پایین آورد خودداری کنند.پروژه‌ بن-بروجن یک پروژه قانونی است که همه از جمله دولت، مسئولین اجرایی، نمایندگان و مردم استان بر آن تأکید دارند.

جعفری بیان داشت: هرگز اجازه توقف چنین پروژه‌ای وجود ندارد و امید است مسئولین اجازه ندهند با حرکت‌های نسنجیده با احساسات مردم استان بازی شود. قابل ذکر است این پروژه در حال اجرا است و متوقف نمی‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: مردم خویشتن‌دار باشند و باید از این حرکت‌های تحریک آمیز برخی مسئولان جلوگیری شود، این پروژه هرگز متوقف نخواهد شد و در همین دولت به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری مردم استان بن بروجن آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از دو مقام اسرائیلی گزارش داد: «دولت جو بایدن، رئیس جمهوری امریکا هفته گذشته ارسال یک محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد.»

به گزارش شفقنا، این اولین بار از ۷ اکتبر است که امریکا ارسال یک محموله تسلیحاتی که برای ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود را متوقف کرده است.

مقامات اسرائیلی گفتند که این حادثه نگرانی‌های جدی در داخل دولت اسرائیل ایجاد کرده و مقامات را به تکاپو انداخته تا بفهمند چرا ارسال محموله متوقف شده است.

بایدن در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت او از اسرائیل هستند، با انتقاد شدید روبه‌رو است، دولت وی در ماه فوریه از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که تسلیحات ساخت امریکا توسط نیرو‌های اسرائیلی در غزه مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده شود. اسرائیل در ماه مارس یک تضمین‌نامه امضا شده ارائه کرد.

دولت بایدن علیرغم حمایت سیاسی و تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی اعلام کرده نگران حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه است؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در آن پناه گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود