Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد جمشیدیان بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال باید برای این فصل با همین داشته ها سر کند و از الان برای قهرمانی در لیگ بعدی برنامه ریزی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد جمشیدیان بازیکن اسبق استقلال در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت:

در شرایط فعلی استقلال ابقای محمود فکری کار درستی بود چون علاوه بر اینکه گزینه های مناسبی برای هدایت استقلال نیست باید به خود فکری هم فرصت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد جمشیدیان پیشکسوت استقلال بیان داشت:

استقلال اگر می خواست دست به تغییر سرمربی بزند یا باید از گزینه هایی که قبلا امتحان شان را پس داده اند استفاده می کرد یا اینکه یک سرمربی جدید انتخاب می کرد که قطعا فرد جدید زمان زیادی برای شناخت استقلال نیاز داشت.

احمد جمشیدیان افزود:

ضمن اینکه فرصت زیادی هم تا شروع نیم فصل نیست و استقلال نیاز به تقویت دارد و الان زمان مناسبی برای تغییر نیست. حالا که باشگاه استقلال به محمود فکری اعتماد کرده باید پای انتخابش بماند از او حمایت کند.

او ادامه داد:

استقلال در نیم فصل اول نقاط ضعفی داشت که باید پوشش داده شود اما در بحث نتیجه گیری عملکردش خوب بود. به نظر من اگر این تیم بازی آخر به سپاهان را نمی باخت با این حجم از انتقاد روبه رو نمی شد. البته بخشی از انتقادات برمی گردد به اینکه استقلال یک نیم فصل بیشتر از اینکه خوب بازی کند به فکر نتیجه گیری بود. هواداران هم احساس می کردند نتایج خوب و بازی های متوسط بالاخره متوقف می شوند و استقلال در نتیجه گیری هم عملکرد خوبی نخواهد داشت به همین دلیل بعد از باخت به سپاهان هجمه زیادی به استقلال وارد شد.

احمد جمشیدیان هافبک اسبق استقلال افزود:

متاسفانه باشگاه های ایرانی وقتی در ابتدای فصل می خواهند سرمربی انتخاب کنند چکش کاری های لازم را انجام نمی دهند و همین باعث می شود وقتی تیم یکی، دو هفته نتیجه نگیرد جلسات برای تغییر سرمربی آغاز می شوند. در صورتی که این اتاق فکرها و جلسات باید زمان انتخاب سرمربی برگزار شوند تا بهترین انتخاب رخ دهد.

احمد جمشیدیان با اشاره به اینکه نام استراماچونی در سال اخیر لطمات زیادی به استقلال زده، بیان کرد:

استراماچونی به جز چند بازی در زمان مربیگری اش که نمایش های خوبی از استقلال دیدیم به نظر من در سایر مواقع لطمات زیادی به این تیم زد. اولا که تیم او در ابتدای فصل امتیازات مهمی را با استقلال از دست داد و دوم اینکه با رفتنش لطمات زیادی به این تیم زد. فرهاد مجیدی در اولین تجربه سرمربیگری اش در استقلال نتایج خوبی گرفت و حتی می توانست یک جام برای استقلال بیاورد ولی باز هم قضیه بازگشت استراماچونی مطرح شد و نه تنها خودش نیامد بلکه مجیدی هم از دست رفت. ضمن اینکه استقلال به خاطر استراماچونی از نظر مالی هم متضرر شد و در واقع آنقدر که این مربی ایتالیایی به استقلال ضربه زده به نفع این تیم کار نکرده است.

احمد جمشیدیان با بیان اینکه استقلال الان نمی تواند برای قهرمانی برنامه ریزی کند، ادامه داد:

استقلال الان نمی تواند برای قهرمانی کار خاصی انجام دهد مگر اینکه نتایج فوق العاده ای بگیرد و منتظر لغزش سپاهان و پرسپولیس باشد. ضمن اینکه تیم هایی مثل تراکتور و فولاد هم دارند تقویت می شوند و شاید حتی سهمیه گرفتن استقلال به خطر بیفتد. به نظر من استقلال باید برای این فصل با همین داشته ها سر کند و از الان برای قهرمانی در لیگ بعدی برنامه ریزی کند. البته عدم ثبات در باشگاه های ایرانی و نداشتن برنامه ریزی باعث می شود مدیران ندانند سال آینده هم روی این صندلی هستند یا نه به همین دلیل هرگز آینده نگری نمی کنند.

احمد جمشیدیان پیشکسوت استقلال در پایان گفت:

مسائلی مثل مشکلات مالی و کمبود امکانات روی عملکرد استقلال تاثیر گذاشته است. وقتی تیم می بازد و بازیکن می گوید به دلیل مشکلات مالی تمرکز نداشته کاری از دست کادر فنی ساخته نیست. با این حال استقلال باید بتواند زودتر به آرامش برسد و بهترین عملکرد را داشته باشد تا علاوه بر نیم نگاهی به قهرمانی، بتواند سهمیه بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد جمشیدیان استقلال لیگ برتر احمد جمشیدیان برای قهرمانی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه