Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه‌اندازی دو آشپزخانه مجهز ، استقرار کاروان سلامت احسان و ارسال ۱۰۰ عدد کانکس برای اسکان موقت آسیب‌دیدگان ، بخشی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در منطقه سی‌سخت است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ریشتری هفته گذشته در منطقه سی‌سخت، نیروهای امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در محل حضور یافتند و ضمن‌ امدادرسانی ، اقدام به راه‌اندازی قرارگاه جهادی و امدادی ستاد به منظور تأمین اسکان اضطراری ، تغذیه و بررسی سلامت آسیب‌دیدگان کردند‌.

وی افزود: پیرو دستور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر بسیج تمام امکانات برای یاری رساندن به مردم مناطق زلزله‌زده، تاکنون هزاران بسته مواد غذایی آماده ، پتو ، چادر ، اقلام بهداشتی ضدکرونایی و بخاری برقی توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، با راه‌اندازی دو آشپزخانه موقت و مجهز روزانه 3000 پرس غذای گرم توسط ستاد اجرایی فرمان امام طبخ و بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

نادری با اشاره به نیاز مردم سی‌سخت به خدمات درمانی تصریح کرد: با اعزام و استقرار یک "کاروان سلامت احسان" در منطقه ، به طور رایگان خدمات دارویی و پزشکی لازم به مراجعان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برودت هوای منطقه و سختی زندگی در چادر  ادامه داد: با دستور رئیس ستاد ، 100 عدد کانکس برای اسکان موقت به سی‌سخت ارسال شد که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نادری خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تا عادی شدن شرایط زندگی مردم در سی‌سخت ، در کنارشان خواهد بود.

اتمام توزیع کمک‌ها به مردم زلزله‌زده کهگیلویه و بویراحمد تا فرداکمک 20 میلیون تومانی بهزیستی به هر خانواده مددجویان زلزله‌زده کهگیلویه و بویراحمد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله ستاد اجرایی فرمان امام زلزله ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ظفری روز شنبه در گفت و گویی افزود: شب گذشته بارش‌های زیادی را در مناطق غربی و جنوبی کشور داشتیم. در شهر دزفول در استان خوزستان بارش زیادی را شاهد بودیم بطوریکه به حدود ۱۲۷ میلیمتر رسیده است. همچنین خسارت‌های جدی به راه‌های عشایری در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری وارد شد.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تلفات دامی هم در بخشی از مناطق داشتیم، اضافه کرد: گزارشی از خسارت جانی در نقاط مختلف به ما نرسیده است، اما در حال ارزیابی هستیم.

آماده باش مدیریت بحران در استان‌های شمالی و غربی

ظفری با تاکید بر اینکه راه‌های اصلی در مناطق سیل‌زده باز است، افزود: برق شهر معمولان وصل شده و فعلا مشکلی ندارد. امروز هم آماده باش کاملی را به استان‌های شمالی، غربی و شمال شرق کشور دادیم.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در بخشی از مناطق خوزستان مانند اهواز و بندر امام، آب گرفتگی داشتیم. اطراف و حاشیه شهر ایلام نیز برخی خانه‌ها دچار آب گرفتگی شدند که اهالی این مناطق به جای امن منتقل شدند. در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری هم افرادی که در محاصره سیلاب بودند با کمک نیرو‌های امدادی به نقاط امن منتقل شدند و مشکل خاصی در آن مناطق وجود ندارد.

ظفری با اشاره به سرکشی خود به اطراف تهران با توجه به بارش‌ها گفت: تمام نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر، راهداری و پلیس در آمادگی کامل هستند و فردا هم به طور کامل آماده هستند؛ سرکشی‌ها انجام شده و ستاد‌های بحران تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته در چهار محال و بختیاری، ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شد و تصمیمات خوبی آنجا گرفته شده است. امیدواریم طی دو روز آتی بتوانیم با ایمنی کامل، فضا را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • وقوع زلزله در این استان
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی