Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:23:41 GMT

ورزش کلید طلایی سلامتی مردان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۶۲۲۲

ورزش کلید طلایی سلامتی مردان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  شهلا نوری مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشتی استان همدان با تاکید بر اینکه برای ورزش و تحرک بدنی نیازی به تجهیزات و باشگاه ورزشی نیست، بیان کرد: با کارهایی بسیار ساده ماننده استفاده از پله به جای آسانسور، پیاده روی تا محل کار و استفاده کمتر از خودرو می توان به افزایش فعالیت بدنی و تحرک کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ما در زندگی‌هایمان بی‌تحرکی را رواج داده‌ایم تا جایی که حتی برای کوتاهترین مسیر ها هم از ماشین استفاده می کنیم ، گفت: این بی‌تحرکی زمینه ساز بروز بسیاری از بیماری های قلبی عروقی و بیماری هایی نظیر دیابت، پرفشاری خون و غیره است.

مدیر سلامت خانواده جمعیت و مدارس معاونت بهداشتی استان همدان گفت:مهمترین سرمایه گذاری برای سلامت مردان ورزش است.

نوری اضافه کرد: ورزش کردن با افزایش اچ دی ال خون خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

او درادامه یادآور شد: هفته سلامت مردان فرصتی است تا بیشتر از همیشه به امر مهم یعنی سلامت مردان بپردازیم تا بدانند اگر سلامتی این دسته از افراد به خطر بیفتد بی گمان تاثیرات روانی ، اجتماعی، اقتصادی،بر جامعه و خانواده می گذارند

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی قلبی و عروقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سلامت دهان و دندان

 

 رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این پویش همزمان با  سراسر کشور از فردا ۱۷ اردیبهشت تا ۱۹ ارددیبهشت به مدت سه روز با شعار " دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم" برگزار می‌شود.

دکتر میر شفیعی آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان را از اهداف اجرای این پویش عنوان کرد و افزود: در این پویش دانشجویان دندانپزشک در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و خدمات آموزش سلامت دهان و دندان و خدمات فلوراید تراپی را برای دانش آموزان ابتدایی ارائه می‌دهند.

او گفت: پایگاه‌های سلامت، خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت و بهورزان هداشت دهان و دندان و اهمیت آن با سلامت بدن را به مردم اموزش خواهند داد.

میرشفیعی با توجه به اینکه سلامت دهان و دهان با سبلامت بدن از جمله بیماری فشار خون، دیابت و بارداری در ارتباط است، افزود: افرادی که بهداشت دهان ضعیفی دارند دارای بیماری فشار خوهند بود و افرادی که دیابت دارند اگر بیماری آنها کنترل شود، بر روی بیماری‌های دهان و دندان تاثیر بسزایی دارد.

رئیس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مردم توثصیه کرد: نسبت به رعایت بهداشت دهان و دندان اهمیت دهند تا بیماری‌هایی که مرتبط با سلامت دهان و دندان است، کمتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • دم گیلاس ؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • پویش سلامت دهان و دندان
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی