Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:22:19 GMT

۱۱ سری جهیزیه بین نوعروسان نیکشهری اهدا شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۶۲۹۶

۱۱ سری جهیزیه بین نوعروسان نیکشهری اهدا شد

کریم بخش رییسی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این جهیزیه‌ها شامل یخچال فریزر، تلویزیون ال سی دی، جارو برقی، ماشین لباسشویی و اجاق گاز بوده که با حضور مسوولان به این نوعروسان اهدا شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات مادی و معنوی برای کمک و مساعدت به نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد، بیان کرد: ۷۵۰ میلیون تومان اقلام ضروری اهدایی بنیاد مستضعفان نیز در سالجاری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان با هدف تامین بخشی از نیازمندی‌ها و کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کمیته امداد خمینی (ره ) نیکشهر گفت: هم‌اینک پنج هزار خانوار با ۲۰ هزار و ۳۸۴ نفر جمعیت زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند و از کمک‌های مادی و معنوی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

نیکشهر از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی نیک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی نیک شهر اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد