Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: زمان ارسال آثار به دهمین جشنواره ملی عکس رضوی تا ۱۰ اسفند ماه تمدید شد.

محمدرضا محمدی درگفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد : جشنواره ملی عکس رضوی از سری برنامه های هجدهمین جشنواره های  بین المللی امام رضا(ع) امسال هم در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به دلیل استقبال بی نظیر هنرمندان عکاس از سراسر ایران از این جشنواره و تنوع موضوعات ارزشی بویژه فرهنگ رضوی ،بنا براین شد که مدت ارسال آثار تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری تمدید شود،  از این رو هنرمندان و علاقمندان به حضور در این جشنواره  فرصت دارند  تا این تاریخ ، آثار خود را ارسال نمایند.
وی افزود:  هنرمندان از سراسر کشور می توانند به پرتال رسمی این جشنواره با عنوان شمس توس ، مراجعه و ۴ اثر عکس در  بخش پویش مردمی و عکاسی موبایلی و ۴ اثر نیز در بخش حرفه ای برابر ضوابطی که در فراخوان قید شده است ارسال  کنند .
دبیر  دهمین جشنواره ملی عکس رضوی بیان داشت: تاکنون بیش از چهار هزار نفر  به این پرتال مراجعه و تا ۳۰ بهمن بیش از ۸۰۰ اثر عکاسی در این پرتال بارگزاری شده است .
معاون هنری و سینمایی ارشاد خراسان رضوی  افزود:  داوران این جشنواره  نیز به زودی معرفی خواهند شد و امیدواریم این جشنواره بستر مناسبی برای کشف استعدادهای برتر هنر عکاسی و معرفی آثار و دستاوردهای انها از جشنواره سال قبل تاکنون باشد.
محمدی  اظهار کرد :در صورتی که شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمایشگاه محیطی جشنواره نیز همزمان با مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.اما اگر شرایط کرونایی اجازه برگزاری مراسم اختتامیه به صورت حضوری را ندهد این مراسم و همچنین نمایشگاه آثار به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
وی  تصریح کرد:   اخبار جشنواره علاوه بر پرتال شمس توس از طریق فضای مجازی نیز اطلاع رسانی می شود و  دبیرخانه جشنواره نیز در مجتمع فرهنگی  هنری امام رضا(ع) پارک ملت با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۰۷۵۴۸۱ -۴ داخلی ۲۲۷ پاسخگوی سوالات علاقمندان می باشد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره عکس محمدرضا محمدی مشهد فرهنگ رضوی جشنواره ملی عکس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»