Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@18:05:20 GMT

نوشتن درباره خانه تاریک برادرم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۶۵۰۳

نوشتن درباره خانه تاریک برادرم

پس از سال‌ها انتظار، چشمم به جمال کتاب «خانه تاریک برادرم» روشن شد. نویسنده کتاب کیومرث سلیمانی و کتاب مشتمل بر شش داستان است. بدون غلو و اغراق می‌گویم؛ کار من درست است که بیش‌تر یا اصلاً شعر است، در ارتباط با داستان و رمان هم به‌قدر تجربه و ذوق و سلیقه‌ام، می‌توانم مغناطیس متن‌ها را احساس و بعد به درکی رسیده و آنچه تعلق‌ام را آرام نمی‌گذارد به‌جای می‌آورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین باری که داستانی از او خواندم در آدینه بود، که در همان وقت تعجب و حیرتم را به او گفتم. و صادقانه بگویم همیشه از اینکه نسبت به کارش آن‌طور که باید غمخوارانه برخورد نمی‌کرد، غصه می‌خوردم. چراکه من در ارتباط تنگاتنگ دوستی خانوادگی و حشر و نشرهای‌مان بیش‌تر به زوایای معرفتی او نسبت به مسائل پی می‌بردم.
حالا هم فقط می‌خواهم بگویم این کتاب، کتابی است که بی‌گمان توقع خوانندگان جدی ادبیات را برآورده خواهد کرد و امیدوارم کیومرث حالا که تن به نشر داده نسبت به سایر نوشته‌ها و آثار ارزنده‌اش مهربان‌تر رفتار کند. فقط می‌توانم بگویم «خانه تاریک برادرم» کتابی‌ است که تنها نسبت به خودش سنجیده خواهد شد و حتماً از خواندن آن لذت خواهید برد و کلماتش را به خاطر خواهید سپرد.
«خانه تاریک برادرم» را انتشارات پرسش منتشر کرده و شما می‌توانید آن را از کتابفروشی‌های سراسر کشور یا از طریق خرید اینترنتی تهیه‌ کنید و بخوانید.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آتشفشان کوه «روآنگ» در جزیره سولاوسی اندونزی برای دومین بار در دو هفته اخیر فوران کرد و در جریان آن، روستاهای مجاور با زباله‌های آتشفشانی انباشته و یک فرودگاه نیز تعطیل شد!

سازمان زمین‌شناسی اندونزی پس از ثبت فعالیت آتشفشانی فزاینده، هشدار فوران آتشفشان را بار دیگر در بالاترین سطح قرار داد. این سازمان از شهروندان و کوهنوردان خواست تا دست کم ۶ کیلومتر از دهانه آتشفشان فاصله بگیرند.

آتشفشان ۷۲۵ متری روآنگ واقع در شمال سولاوسی، در فاصله حدود ۹۵ کیلومتری شمال شرقی فرودگاه بین‌المللی «راتولانگی» در ماندائو واقع شده است. این فرودگاه صبح امروز به دلیل کاهش سطح دید و خطراتی که خاکستر آتشفشانی موتور هواپیما را تهدید می‌کند، تعطیل شد.

همچنین به دلیل پرتاب خاکستر، شن و سنگ از دهانه آتشفشان به سمت شهرها و مناطق مسکونی منطقه از جمله ماندائو که ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد، هشدار ایمنی صادر شده است.

یولیوس راموپولی، رییس پاسگاه پایش و رصد کوه روآنگ گفته است که فوران آتشفشان، نور خورشید را سد کرده و رانندگان وسایل نقلیه حتی در روز نیز باید با چراغ روشن حرکت کنند. همچنین هنوز هیچ گزارشی درباره قربانی یا قربانیان احتمالی مخابره نشده است.

در پی فوران این آتشفشان در ۱۷ آوریل، بیش از ۱۱ هزار نفر از منطقه تخلیه شدند. در آن برهه مقامات درباره فورانی عظیم و فروریختن بخشی از آتشفشان به داخل دریا و وقوع سونامی هشدار دادند.

کد خبر 6093031

دیگر خبرها

  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • روز معلم و بهانه‌ای برای نوشتن روزگار معلمی 
  • دومین فوران آتشفشان در اندونزی/ فرودگاه تعطیل و خورشید تاریک شد!
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • رسیدن به فلسفه زندگی از راه خودشناسی
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو