Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،ابوالفضل کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی در هجدهمین همایش سازمانی اظهار کرد: جهش تولید یکی از موضوعات مهمی است که امروز برای ما  اهمیت پیدا کرده است. زمانی که صحبت از جهش تولید به میان می آید به کار گیری تجهیزات، افزایش بهره‌وری، توان مهندسی، صادرات، تاب آوری اقتصادی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی بختیاری گفت:جهش تولید از مسیر تعالی سازمانی امکان پذیر است و شاخص‌های جهش همان شاخص‌هایی است که ما در تعالی سازمانی مورد بررسی قرار می‌دهیم. سیستم‌های مدیریت یکپارچه یکی از موارد حائز اهمیت است که می‌توان آن را یکی از فاکتور‌های جهش تولید دانست. فرهنگ تعالی ۷ اصل دارد که مهم‌ترین آن انعطاف تیم مدیریتی است.

او گفت:استفاده از شیوه‌های علمی، تمرکز بر بهره‌وری و خلق ارزش برای مشتری مهم و تفکر سیستمی یکی از اصول مهم است. مجموع این موارد را می‌توان مدل تعالی عملیاتی خواند. هدف ما از سنجش‌ها رسیدن به تعالی سازمانی است.

کیانی با تاکید بر این که تعالی عملیاتی منجر به تحول سازمانی می‌شود، گفت: وظایف مدیر ارشد تحول وظیفه پایش دائمی محیط برای تشخیص لزوم تغییر، ترسیم نقشه خلق ارزش، طراحی مدل کسب و کار و مواردی از این قبیل را بر عهده دارد، اما مهمترین آن‌ها هم راستا کردن تیم رهبری و کارمند محوری است.

رئیس سازمان مدیریت صنعتی بیان کرد: مورد بعدی مدل تعالی دیجیتال است که به نظر می‌رسد باید ما هم به این موضوع ورود کرده و آن را در کنار شاخص‌های سنتی قرار دهیم. در این مدل فرصت‌های دیجیتال مثل آموزش و مشاوره مجازی با دورکاری مورد بررسی قرار می‌گیرد، همچنین در آن به ارزش آفرینی مبتنی بر درک پلتفرم دیجیتال، شایستگی‌های دیجیتال و مواردی از این قبیل نورد بررسی قرار می‌گیرد.

او گفت: ما وارد عرصه‌ای شده ایم که چاره‌ای جز تعالی و همراهی تحولات نداریم. انتقال تجارب موفق و تلاش برای آماده سازی بنگاه‌ها برای مواجهه با تحولات نوپدید موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است. باید مدیران ارشد تحول و پایداری تعالی سازمانی در بانگاه‌ها وجود داشته باشد.

کیانی بختیاری گفت:ما در سازمان مدیریت صنعتی خدماتی را برای شرکت‌های تعالی در نظر گرفتیم که بخشی از آن‌ها آموزش مدل‌های کسب و کار‌های نوپدید است همچنین به پیاده سازی مدل‌های جدید کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صمت مدیریت تعالی سازمانی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است