Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در توییتر خود و در واکنش به مصوبه‌ای که قرار است در مجلس تصویب شود ابراز امیدواری کرد: امروز نمایندگان مجلس با مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش سه هزار میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما برای امورات نظارتی، مخالفت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارتباطات افزود: تصویب این بند در تبصره ۶ بودجه موجب افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اپراتورها خواهد شد.

به گزارش ایرنا، این مصوبه درباره حق الامتیاز و حق السهم دولت از کارور (اپراتورهای خدمات دهنده مخابراتی) به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته و به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۳۰۴۰۴ نزد خزانه‌داری کل واریز می‌شود. منابع حاصل به میزان ۳۰ هزار میلیارد ریال با هدف حمایت از تولید و محتوا و فعالیت‌های فرهنگی و نظارت در فضای مجازی هزیه می‌شود.

مسوولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و نظارت بر آن به‌طور انحصاری برعهده سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا)‌ صدا و سیما است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی صدا و سیما ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی مالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون تلفیق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صدا و سیما ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی صدا و سیما ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات محمد جواد آذری جهرمی مالیات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون تلفیق اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شبکه ملی روستا در صدا و سیما راه‌اندازی شود چراکه آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

ابوطالب شفقت ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان در صدا وسیمای مرکز لرستان برگزار شد، بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صداوسیمای استان و معرفی نامزدها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه‌کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت‌بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهدبود. استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه‌اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزدها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

شفقت در ادامه خطاب به مدیرکل صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم موضوع راه‌اندازی شبکه ملی روستا در سازمان مطرح شود چون ما آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند