Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره کارشناسی کارورزانه دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزاری دوره کارشناسی کارورزانه دانشگاه امیرکبیر توسط هیات رئیسه دانشگاه تصویب و از سوی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اولین دوره آن در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه برای نیمسال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
برای اجرای این طرح کارگروه کوآپ دانشکده مهندسی کامپیوتر تشکیل شد و براساس آن متقاضیان برای حضور در صنایع مختلف معرفی شدند. مذاکرات و عقد تفاهم‌نامه همکاری با دو شرکت بزرگ مرتبط با رشته مهندسی کامپیوتر، شرکت کروز (بزرگترین تولیدکننده قطعات الکترونیکی خودرو کشور) و شرکت توسن (طراحی و تولید نرم‌افزار‌های بانکداری (core banking) و دولت الکترونیک) صورت گرفت و دانشجویان برای این دو شرکت ثبت‌نام شدند.
در این طرح ۱۵ دانشجو ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۸ نفر پذیرفته شدند و ۳ نفر آن‌ها متقاضی حضور در شرکت کروز و ۵ نفر نیز متقاضی حضور در شرکت توسن هستند.
تمامی مصاحبه‌های مربوط به حضور در این دوره با حضور کارگروه کوآپ دانشکده و در شرکت‌ها انجام پذیرفت. دوره کوآپ متشکل از دو دوره ۷ ماهه جداگانه و تمام وقت در صنعت در طول دوره کارشناسی است که دانشجو ضمن تعمیق یادگیری دروس کارشناسی خود با محیط کار آشنا شده و از بیمه و حقوق شرکت برخوردار خواهد بود.
گفتنی است، کارگروه کوآپ دانشکده بر تمامی مراحل نظارت دقیق داشته و در تمامی جلسات بصورت فیزیکی حضور جدی و موثر داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر دوره آموزشی مهندسی کامپیوتر دوره کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز