Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@17:59:38 GMT

رونمایی گزینه اعتماد ملی برای انتخابات ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۶۹۶۵

رونمایی گزینه اعتماد ملی برای انتخابات ۱۴۰۰

خبرگزاری مهر:اسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی محمدعلی افشانی را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی کرد و گفت: محمدعلی افشانی از سوی برخی از اعضای شورای مرکزی برای نامزد شدن در انتخابات ۱۴۰۰ مطرح شده است.

گرامی‌مقدم افزود: افشانی سوابق درخشانی دارد و از نیروهای پاک دست کارگزاران نظام است که در سمت‌های معاونت وزیر، استانداری و شهرداری تهران مشغول به خدمت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا افشانی هم به عنوان یکی از نامزدهای حزب اعتماد ملی مطرح است.

وی در مورد عدم حضور الیاس حضرتی در میان نامزدهای انتخابات گفت: الیاس حضرتی رسماً اعلام کرده است که این برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ کاندیدا نخواهد شد.

گرامی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: شورای مرکزی حزب اعتماد ملی حضور افشانی را با اجماع‌ساز مطرح کرده است. محمدعلی افشانی هم فعالیت خود را آغاز کرده است؛ اما نتیجه نهایی بعد از اعلام نامزدهای احزاب دیگر و سایر شخصیت‌های اصلاحات مشخص خواهد شد. نهاد اجماع‌ساز قطعاً بعد از ثبت‌نام و مشخص شدن اینکه چند تن از اصلاحات توسط شورای نگهبان تأیید شده، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ناسا افشانی انتخابات ۱۴۰۰ گرامی مقدم گزینه اعتماد ملی اعتماد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی