Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از نشان ملی اعتکاف دانشگاهیان و پوستر نخستین جشنواره دانشگاهیان با حضور حجت‌الاسلام رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از نشان ملی اعتکاف دانشگاهیان و پوستر نخستین جشنواره دانشگاهیان امروز با حضور حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها، سیما سادات، لاری معاون فرهنگی وزارت بهداشت، حجت الاسلام تقوی، معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در دفتر نهاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این مراسم حجت الاسلام پوررضا، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های قم گفت: استان قم پایگاه و ستاد اعتکاف کشور است و اگر در این وضعیت تعطیلی کشور و شیوع کرونا می‌خواستیم از اعتکاف بگذریم متضرر می‌شدیم؛ بنابراین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان را با هدف ترویج و حفظ ارزش‌های دینی راه اندازی کردیم.

وی افزود: متاسفانه هنوز در کشور ما در خصوص اعتکاف آثار هنری در سطح ملی نداریم و فیلمی در این خصوص ساخته نشده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های قم گفت: نخستین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان با محوریت آثار اجتماعی اعتکاف در زندگی شخصی دانشجویان، آثاری همدلی در سایه اعتکاف، آثار همنشینی و روایت سیره معتکفین برگزار خواهد شد که افتتاحیه جشنواره امروز، پنجم اسفند ماه برگزار شد و دانشگاهیان تا ۱۹ فروردین می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی یادآور شد: پس از برگزاری داوری‌ها ۲۱ اردیبهشت ماه اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان را خواهیم داشت.

حجت الاسلام پوررضا گفت: دانشجویان غیرایرانی نیز می‌توانند در این چجشنواره شرکت کرده که این جشنواره در چهار حوزه ادبی، پژوهشی، هنری و چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعتکاف نهاد رهبری رستمی نهاد رهبری در دانشگاه ها نخستین جشنواره حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • استنتاج ۱۰ حکم درباره شهر مطلوب اسلامی از نهج‌البلاغه
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان