Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:18:19 GMT

۱۵۰۰ تُن روغن در خراسان شمالی جذب شده است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۲۱۵

۱۵۰۰ تُن روغن در خراسان شمالی جذب شده است

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ تُن روغن خوراکی در این استان جذب شده است.

"مهرداد داودزاده" به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: سهم این استان از تامین روغن تنظیم بازار، توزیع 900 تُن از این محصول است که تا کنون 750 تُن از این میزان جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی بیان کرد: 750 تُن روغن خوراکی هم از بخش آزاد به وسیله مباشران استان جذب شده است. 

 


وی اظهار داشت: روغن خوراکی آزاد هم با قیمت مصوب تنظیم بازار در استان توزیع می شود. 

 


داودزاده با بیان اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت: 350 تُن برنج هندی وارد شده که با قیمت مصوب توزیع می شود.

 


سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: کالاهای اساسی از جمله برنج، شکر و روغن در استان تامین شده و در حال توزیع است.

 

 

 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: تنظیم بازار روغن صنعت معدن تجارت خراسان شمالی جذب شده ن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد