Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:19:17 GMT

حضور ایرانسل در نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۹۹

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۲۶۲

حضور ایرانسل در نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۹۹

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۹۹ که از ۵ تا ۸ اسفندماه ۹۹ در سالن ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف تکنولوژی‌های ارتباطی، صنعت دیجیتال و هشت ماه یکه‌تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (۵G) در کشور را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه، صبح امروز سه‌شنبه ۵ اسفند ۹۹، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود و شرکت‌های بزرگ مخابراتی کشور از جمله ایرانسل، ارائه‌دهندگان سرویس‌های اینترنتی و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور خواهند داشت.

ایرانسل در این نمایشگاه بین‌المللی، با واحدهای دیجیتال، ایرانسل‌لبز، بازاریابی، کسب‌وکار سازمانی، تدارکات و خدمات مشتریان حضور خواهد داشت تا آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود از جمله هشت ماه یکه‌تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (۵G) در کشور، مودم‌های بومی ۴G و ۵G، سامانۀ خدمات API برای توانمندسازی کسب و کارها «یلوهاب» (Yellow Hub)، سامانۀ تبلیغات دیجیتال «یلو ادوایز» (Yellow Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار «دانا پلاس»، شتاب دهندۀ کهکشان، سرویس تماس از طریق شبکۀ LTE (VoLTE)، خدمات شارژ اضطراری، سیستم گفتگوی ناهمگام (POC)، مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، خدمات ابری سازمانی سیرنگ و موبایل سازمانی (FMC/MVPN) حضور خواهد داشت.

همچنین در حاشیۀ این رویداد، تفاهم‌نامه‌هایی میان ایرانسل و دیگر شرکت‌ها با محوریت فعالیت‌های B۲B منعقد خواهد شد.

رویداد بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹)، سه‌شنبه ۵ تا جمعه ۸ اسفند ۹۹، از ساعت ۹ تا ۱۷ در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5154215

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرانسل فناوری اطلاعات اینترنت تحقیقات علمی نوآوری ویروس کرونا مریخ فیس بوک ایرانسل همراه اول واکسن کرونا ناسا گوگل فناوری فضایی تبیان موبایل انگلیس نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک با برپایی غرفه در سالن 38 این نمایشگاه بخشی از اقدامات و محصولات متنوع خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعتی و کشاورزی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. 

بر اساس این گزارش، این بانک به همراه برخی از شرکت‌های تابعه با حضور موثر در این نمایشگاه ضمن معرفی برخی از فعالیت‌های حمایتی خود در بخش‌های گوناگون، بستر ارتباط دوسویه با مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حاضر در این نمایشگاه به منظور توسعه همکاری‌های متقابل را فراهم کرده است. 

مدیران بانک رفاه کارگران با حضور در غرفه این بانک در این نمایشگاه ضمن تشریح برخی از محصولات و خدمات گسترده این بانک، پاسخگوی سوالات و موارد مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان هستند.  

شایان ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری برای ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور محسوب می شود که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت در حال برگزاری است.  

در این نمایشگاه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شده است.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است.

برگزاری گردهمایی‌های صنعت‌محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره و .... ازجمله برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳