Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود درخواست استقلال، دروازه بان جوان تا پایان فصل در اراک می‌ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیش از این گفته می شد باشگاه استقلال خواهان دریافت 100 میلیون از آلومینیوم اراک برای این انتقال قرضی بوده و در صورتی که این مبلغ پرداخت نشود، پورحمیدی به جمع آبی پوشان بازخواهد گشت.

پیگیری ها نشان می دهد که دروازه بان آلومینیوم در اراک ماندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه آلومینیوم قصد دارد هرچه سریع تر مبلغ انتقال قرضی را پرداخت کند و این دروازه بان به هیچ وجه در نقل و انتقالات نیم فصل به جمع استقلالی ها بازنخواهد گشت.

پورحمیدی در ابتدای فصل به صورت قرضی راهی آلومینیوم شده بود و در این نیم فصل عملکرد بسیار مطلوبی از خود به جای گذاشت. در حالی که احمد مددی تهدید کرده به سازمان لیگ نامه می زند و پورحمیدی را برمی گرداند، اراکی ها مدعی هستند چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

گفته می شود آلومینیوم قصد دارد اجازه خروج به هیچ بازیکنی در نیم فصل ندهد. حتی گفته می شود چند بازیکن خواهان دریافت رضایتنامه شده اند ولی مدیریت باشگاه پس از جدایی خطیبی و برای آسوده خاطر بودن هواداران، اجازه خروج بازیکنی در نیم فصل را نخواهد داد.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال حسین پورحمیدی آلومینیوم اراک نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر

وینگر شماره ۲۵ شیاطین سرخ، آینده خود را به دور از شهر منچستر می‌بیند. 

جیدون سانچو و منچستریونایتد برای جدا کردن راه خود از یکدیگر در تابستان ۲۰۲۴، آماده می‌شوند. 

طرفداری | آن‌طور که پاتریک برگر در گزارش خود برای اسکای آلمان آورده است، سانچو چه در حضور اریک تن هاخ و چه در غیاب او، قصد بازگشت به اولدترافورد را ندارد. دورتموند که برای تابستان پیش رو بودجه خالص ۴۰ میلیون یورویی در اختیار دارد، محدودیت‌های خاصی برای جذب مهره‌ای گران‌قیمت دارد. اگرچه این بودجه با فروش بازیکنان مازاد قابل افزایش است، ولی دورتموندی‌ها تمایل بیشتری به قرض گرفتن دوباره سانچو از شیاطین سرخ نشان می‌دهند. 

در حالی که در آلمان گفته می‌شود یونایتد هنوز قیمتی برای سانچو تعیین نکرده، بن جیکوبز (خبرنگار گاردین) مدعیست که منچستریونایتد همچنان برای وینگرش ۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد؛ قیمتی که تابستان گذشته وقتی الاتفاق برای جذب قرضی همراه با بند خرید اجباری سانچو اقدام کرد، به طرف عربستانی اعلام شد. 

بیشتر بخوانید:

 

جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!