Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@12:14:15 GMT

ورود کرونای انگلیسی به هرمزگان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۳۴۷

ورود کرونای انگلیسی به هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، به تشریح جزییات دو فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان هرمزگان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فاطمه نوروزیان با بیان اینکه دو بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان شناسایی شده است، افزود: این دو بیمار فردی ۴۸ساله ساکن جزیره قشم و فرد ۲۴ساله ساکن بندرلنگه هستند که سه هفته پیش از کشور امارات متحده عربی وارد فرودگاه قشم شدند که پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا قرنطینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به سفر خارجی این دو فرد و احتمال ابتلای آنان به کرونای انگلیسی، نمونه‌های گرفته شده از آن‌ها برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شد و  ابتلای آنها به کرونای انگلیسی تایید شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: آزمایش کرونای خانواده این افراد منفی بوده است، افزود: این بیماران بدون علامتند و حال عمومی آنها خوب است.

وی با اشاره به اینکه در سومین روز از اسفندماه، یک فرد دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در هرمزگان جان باخت و شمار جان باختگان استان به ۱۰۲۰ نفر رسید، اضافه کرد: اکنون از ۱۱۸ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۵ نفر از آنها وخیم است و ۱۳۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان کرونای انگلیسی کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه