Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نمایشگاه (تخصصی) گردشگری و صنایع‌دستی تهران از امروز سه‌شنبه (پنجم اسفند ۹۹) افتتاح شد و به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌ها در تهران ادامه دارد.

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام کرده است‌: برگزاری هرگونه نمایشگاه در صورتی که تخصصی باشد فقط برای حضور متخصصان مربوطه امکان‌پذیر است و حضور در نمایشگاه‌های تخصصی برای عموم مردم آزاد نیست و فقط متخصصان مربوط به آن حوزه می‌توانند در نمایشگاه حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خشایار نیکزادفر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار می کند به صورت کاملا تخصصی برگزار می‌شود و صرفا از بخش‌های خدمت‌دهنده گردشگری کشور دعوت شده است و به هیچ عنوان بازدید عمومی برای حضور مردم در نظر گرفته نشده است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی افزود: در این نمایشگاه شیوه‌های نوین خدمات گردشگری در دوران کرونا به نمایش گذاشته می‌شود همچنین خدمات دهندگان گردشگری در این سه روز تجربیات خود در دوران کرونا را با یکدیگر تبادل می‌کنند و علاوه بر آن دوره‌های آموزشی گردشگری در دوران همه‌گیری طراحی شده، که برگزار می‌شود.

نیکزاد فر با تاکید بر اینکه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال کاملا تخصصی است، افزود: مخاطب این نمایشگاه فعالان تخصصی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی هستند و فضای نمایشگاه با رعایت ضوابط و شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی کرونا طراحی شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که صاحبان مشاغل و تاسیسات گردشگری حضور دارند شیوه نامه های نوین مقابله با ویروس کرونا در اماکن و تاسیسات گردشگری آموزش داده می‌شود تا در دوران کرونا و پساکرونا این اصول و ضوابط را اجرا و رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع کرونا این دوره از نمایشگاه بازدیدکننده عمومی و مردمی ندارد و تبلیغات و دعوت عمومی هم انجام نشده است، علاقه‌مندان و مردم و خبرنگاران و گزارشگران هم می‌توانند این نمایشگاه را در سایت به صورت غیرحضوری و برخط بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی بیان کرد: مردم و گردشگران از ارکان اصلی گردشگری و باعث دلگرمی فعالان حوزه گردشگری هستند اما امسال برای رعایت سلامت عمومی مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی این نمایشگاه به صورت محدود و مخاطب تخصصی برگزار شد و امیدواریم در دوره های بعدی و رویدادهای دیگر با عبور از همه گیری ومهیا شدن شرایط بتوانیم حضور مردم و  علاقه مندان به صنعت گردشگری و گردشگران را شاهد باشیم.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی صبح امروز (سه شنبه، پنجم اسفند) با حضور  علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و میهمانان ویژه این مراسم شامل وزیر گردشگری کشور ونزوئلا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه که برای نخستین بار به دلیل شرایط ویژه کرونا با شرایط خاص برگزار می شود در چهار سالن آماده اطلاع رسانی در خصوص موضوعات گردشگری و صنایع دستی است. در این نمایشگاه که حدود ۱۶۰ شرکت فعال در حوزه گردشگری حضور دارند سه سالن به حوزه گردشگری و یک سالن به صنایع دستی و هنرهای سنتی اختصاص دارد.

برچسب‌ها گردشگری علی ‌اصغر مونسان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی ولی تیموری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری علی اصغر مونسان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گردشگری علی اصغر مونسان وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی ولی تیموری اخبار کنکور گردشگری و صنایع دستی حوزه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران