Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرم روزبه روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرمانداری و منابع طبیعی شهرستان فامنین با اختصاص ۴۲ هکتار زمین برای ایجاد این مجموعه بزرگ موافقت کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی ساخت آن آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخشی از این زمین ۴۲ هکتاری مجموعه پیست سوارکاری نیز پیش بینی شده است تا بتوانیم سه رشته مفرح ورزشی را به طور همزمان فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه با بیان اینکه فامنین یکی از شهرستان‌های مستعد در توسعه زیرساخت‌های ورزشی است، افزود: این شهرستان در رشته موتورسواری دارای علاقه مندان پرشماری است که می‌تواند زمینه ساز تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی کشور باشد.

وی افزود: فامنین یکی از شهرستان‌های استعدادخیز در ورزش است که ‌باید با برنامه ریزی مناسب شرایط حضور فراگیر رده‌های سنی مختلف در رشته‌های فعال در این شهرستان را فراهم کرد.

هم اکنون بیش از سه هزار ورزشکار در قالب ۳۰ رشته ورزشی در شهرستان فامنین فعالیت دارند که براساس آمارهای سال ۹۲ از این تعداد یک هزار نفر سازمان یافته و زیرپوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

در حال حاضر فوتبال، فوتسال، کشتی، والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ، کونگ فو، کوهنوردی، شطرنج، جودو، دفاع شخصی، بدنسازی، همگانی، روستایی و عشایری، کاراته، هندبال، دو و میدانی، تکواندو، دوچرخه سواری، رزمی و ژیمناستیک از جمله رشته‌های فعال در فامنین هستند.

این شهرستان هم اکنون دارای دو سالن سرپوشیده و دو زمین چمن برای مسابقات فوتبال است و تاکنون در رشته‌های فوتبال، فوتسال، بدمینتون، جودو، کشتی و کونگ فو حایز افتخارات ارزنده ملی شده است.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی همدان فامنین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی همدان فامنین فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی همدان فامنین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرجامی فرد با بیان اینکه در روز جمعه 21 اردیبهشت ، 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان فعالیت دارند، گفت: از این تعداد 38 شعبه سیار و 18 شعبه ثابت بوده همچنین 43 شعبه روستایی و 13 شعبه هم شهری است.

وی با بیان اینکه متولدین 21 اردیبهشت 1385 و قبل آن می توانند در این انتخابات شرکت کنند، افزود: افرادی که در رای گیری دور اول در حوزه انتخابیه بیرجند ، درمیان و خوسف شرکت کرده اند و افرادی که اصلا شرکت نکرده اند می توانند در این دوره رای دهند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، حفاظتی  و پشتیبانی در این شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن دور دوم انتخابات فعالیت می کنند افزود: در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده و از همه افراد واجد شرایط دعوت می کنیم  در همان ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

بیش از 22 هزار نفر در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان درمیان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • دولت تامین نیاز قهرمانان ملی را از اولویت‌ها می‌داند
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • فعال بودن 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان
  • کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد