Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@07:12:01 GMT

پست جالب توئیتر کریستال‌پالاس بعد از گل دقیقه ۵+۹۰

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۷۵۵۱

پست جالب توئیتر کریستال‌پالاس بعد از گل دقیقه ۵+۹۰

کریستال پالاس موفق شد با گل دقیقه ۵+۹۰ کریستین بنتکه، برایتون را در خانه با نتیجه 2-1 شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستال پالاس شب گذشته در دیدار برابر برایتون و در ورزشگاه خانگی این تیم برای رسیدن به پیروزی حسابی به زحمت افتاده بود، مخصوصا که میزبان 75 درصد مالکیت توپ را در این بازی در اختیار داشت و 25 موقعیت گل به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این وجود اما در پایان شاگردان روی هاجسون توانستند با گل های ژان فلیپه ماتتا و کریستین بنتکه روی همان دو فرصتی که در طول بازی به دست آوردند، پیروز این میدان شوند.

 

 

ماتتا در دقیقه 28 بازی روز گذشته برای نخستین بار در فوتبال انگلیس گلزنی کرد و توانست با ضربه ای عالی و با پشت پا دروازه برایتون را باز کند.

 

این تنها فرصتی بود که پالاس در طول نیمه اول در محوطه جریمه برایتون به دست آورد. در ادامه میزبان با گل دقیقه 55 جوئل ولتمن توانست بازی را به تساوی بکشاند.

 

به نظر می رسید برایتون قادر باشد بازی را ببرد اما دفاع جانانه کریستال پالاس اجازه گلزنی را به آنها نداد.

 

 

در نهایت بنتکه که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود در دقیقه 95 بازی توانست با یک ضربه والی دیدنی توپ را به گوشه دروازه بدوزد و یک پیروزی غیرمنتظره را برای کریستال پالاس به ارمغان بیاورد.

 

گل بنتکه به قدری غیرمنتظره بود که ادمین توییتر باشگاه کریستال پالاس هیچ کلمه ای را برای ابراز احساسات پیدا نکرد و توییت زیر را به نشانه سردادن فریاد شادی منتشر کرد.

 

 

قرارداد فعلی بنتکه با کریستال پالاس در تابستان آینده به پایان می رسد و این گل باعث شد تا هواداران از مدیران باشگاه بخواهند قرارداد این بازیکن 30 ساله را تمدید کنند.

 

 

-"قرارداد جدید بنتکه واجب است به نظر من"

 

 

-"کریستین بنتکه فقط به خاطر همین گل شایسته یک قرارداد جدید است. او و جی پی را نگه دارید و ما اوضاعمان خوب خواهد بود."

 

 

-"همین امشب یک قرارداد جدید به بنتکه بدهید، فقط به خاطر این گل او شایسته این کار است."

 

روی هاجسون (سرمربی) نیوکاسل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روی هاجسون سرمربی نیوکاسل کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد