Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام ۹۹) صبح امروز افتتاح شد.

مراسم افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه تلکام صبح امروز سه شنبه با حضور وزیر ارتباطات در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال مخابرات و راه حل های نوآورانه در حوزه ارتباطات آخرین دستاوردهای خود را در سه سالن نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود حدود ۱۱۰ شرکت حوزه ICT در این نمایشگاه حضور دارد.

این نمایشگاه تا ۸ اسفند ماه برای بازدید عموم برپاست و گفته می‌شود پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه به کار گرفته شده است. با این حال در مراسم افتتاح نمایشگاه شاهد حجم گسترده ای از افراد در این نمایشگاه هستیم که با شعار رعایت پروتکل‌های بهداشتی فاصله دارد.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نمایشگاه عکس وعده صادق با بیش از ۲۰ اثر هنری برگزیده از هنرمندان شهرستان کوهدشت در نگارخانه میرملاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقمندان گرفته است.
 در جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق در بخش تجسمی برگزار شد که بیش از ۴۰ اثر به این جشنواه ارسال شد و۲۰ اثر به مرحله نمایشگاهی راه یافت.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت  آماده بازدید علافمندان است.
در حاشیه ی این نمایشگاه از صاحبان آثار برگزیده جشنواره فرهنگی هنری وعده صادق تجلیل شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد