Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: مردم استان کرمان و خیّران در سال جاری 8 میلیارد و 700 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده اند که رتبه اول را در این زمینه در کشور داریم.

"سیدحجت الله موسوی قوام" امروز پنجم اسفندماه در مراسم آزادی 20 زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان اظهار کرد: امروز چهارمین مرحله آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان را داریم که در راستای برنامه های مکتب حاج قاسم این اقدام انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 15 میلیارد و 463 میلیون تومان بدهی این 20 نفر بوده که با برگزاری جلسات صلح و سازش، 14 میلیارد تومان اخذ رضایت شاکی صورت گرفت و برای پرداخت مبلغی از بدهی، حدود 300 میلیون تومان مداحان و ذاکران استان به این امر کمک کرده اند و این نهضت همچنان ادامه ارد.

موسوی قوام تصریح کرد: با همکاری خیران و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی و مردم و خیران، از ابتدای امسال زمینه آزادی 314 نفر مددجوی واجد شرایط در استان کرمان و پرداخت 14 میلیارد تومان، فراهم شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد 288 نفر از محل کمک های مردمی و خیران آزاد شده اند و 8 میلیارد و 700 میلیون تومان در استان خیران و مردم کمک کرده اند و رتبه اول را در کشور داریم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: در حال حاضر 187 نفر مددجوی واجد شرایط در زندان های استان داریم که با آزادی 20 نفر امروز، 167 نفر باقی می ماند و امیدواریم در هفته پایانی اسفند پنجمین مرحله آزادی را برگزار کنیم.

وی افزود: در ماه رمضان(فروردین ماه 1400) جشن های گلریزان را در 23 شهرستان استان کرمان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد میلیون تومان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند