Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:10:24 GMT

آزادسازی ۲۰ زندانی کرمانی در آستانه روز پدر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۸۰۵۱

آزادسازی ۲۰ زندانی کرمانی در آستانه روز پدر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز و طی آیینی در محل بیت‌الزهرا (س) سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در آستانه میلاد باسعادت امام علی (ع) و روز پدر از زندان‌های استان کرمان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آیین اظهار داشت: استان کرمان در فعالیت‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه گام برمی‌دارند و در این زمینه پیشرو هستند و اقشار مختلف برای رضای خدا و با انگیزه الهی در برنامه‌های خداپسندانه مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله موحد ابراز کرد: شمار بالای زندانیان در شان نظام جمهوری اسلامی نیست و زندان فقط برای افراد شرور و دزد است و افرادی که به علت شرایط مالی گرفتار زندان شده‌اند باید دست به دست هم دهیم و آنها را از فضای زندان خارج کنیم زیرا خانواده آنها وضعیت خوبی ندارند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان در سخنانی با تبریک سالروز ولادت امام علی (رع) اظهار داشت: امروز در چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در مکتب حاج‌قاسم هستیم و طی سه مرحله نخست در هفته بسیج، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه فجر آزادسازی زندانیان را داشتیم.

سید حجت‌الله موسوی‌قوام ادامه داد: ۳۰۰ میلیون تومان مادحین و ذاکرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد و در چهارمین مرحله ۲۰ مددجو از زندان آزاد می‌شوند و به آغوش خانواده‌ها‌یشان برمی‌گردند.

وی یادآور شد: از ۱۵ میلیارد بدهی ۲۰ زندانی که امروز آزاد می‌شوند؛ ۱۴ میلیارد تومان اخذ رضایت شاکی را داشتیم، ۴۲۳ میلیون تومان را بدهکاران پرداخت کردند و ۳۸۵ میلیون تومان تسهیلات ،۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از ستاد دیه مرکز و ۳۰۰ میلیون تومان کمک مداحان بوده است.

موسوی‌قوام ابراز داشت: ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های خیران را برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در استان کرمان داریم که رتبه نخست در در سطح کشور به دست آورده‌ایم و امیدواریم تا پایان سال نیز پنجمین مرحله آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را اجرا کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: زندانی جرائم غیرعمد آزادسازی کرمان ستاد دیه آزادسازی زندانیان میلیون تومان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد