Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری قاچاقچی مواد افیونی در برخوار

سرهنگ نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ از فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در زمینه تهیه و توزیع مواد افیونی در بخش حبیب آباد این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی با همکاری ماموران بخش حبیب آباد در عملیاتی ضربتی فرد مذکور را در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل ۱۲ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک، ۲ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز، یک قبضه قداره و یک عدد فشنگ اسلحه کلت جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار د ر خاتمه تصریح کرد: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در ارتقای نظم و امنیت عمومی، همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران پلیس امری لازم و ضروری است، بنابر این مردم عزیز می‌توانند در صورت مواجهه با عاملان ایجاد نا امنی در شهرستان مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ مرکر فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

کشف ۲۴ رأس دام سرقتی در ارتفاعات کوهستانی کنده کوه

سرهنگ" مختار بهارلو فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اعلام بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت احشام در روستای ننادگان، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از حضور در محل و اخذ اطلاعات لازم از مال باخته با گشت زنی مستمر در اراضی و ارتفاعات کوهستانی کنده کوه نهایتاً پس از چندین ساعت تلاش بی وقفه تعداد ۲۴ رأس بُز و میش که به صورت بلاصاحب رها شده بودند را کشف و پس از شناسایی دام‌ها توسط مال باخته با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را به وی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با بیان اینکه کشف دام‌های مسروقه در سریع‌ترین زمان ممکن باعث خوشحالی مال باخته شد خاطر نشان کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها است و بایستی که شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را مورد تاکید قرار دهند.

 

انباری پُر از روغن‌های احتکار شده

سرهنگ "غلامرضا براتی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر احتکار تعداد زیادی روغن خوراکی در یک انبار بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.



او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر عنوان کرد: در این عملیات طی بازرسی بعمل آمده از انبار مذکور ۳۰۰ حلب روغن خوراکی ۱۶ کیلویی احتکار شده به وزن ۴ هزار و ۸۰۰ کیلو کشف شد.

سرهنگ براتی با بیان اینکه ارزش کالا‌های احتکاری مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: با دستور مقام قضائی انبارمذکور پلمب و یک فرد متخلف نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری ناجا بوده و پلیس با کسانی که کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می‌کند گفت: از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاچاقچی مواد افیونی سرقت دام احتکار روغن خوراکی فرمانده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا منجر شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت نیز خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه‌ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس