Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، بر اساس آمار سایت های پخش اجراهای جشنواره، در هفتمین روز جشنواره هشت هزار و ۸۰۲ نفر اجراها را تماشا کردند.
اجرای ارکستر پارسوا سه هزار و ۴۳۷ نفر، گروه همنوازان فاخته یکهزار و ۲۷۱ نفر، گروه انوار جام یکهزار و ۸۹۳ نفر، ترانه باران یکهزار و ۴۲۶ و دانشگاه تهران و نگاهی از کنج ۷۷۵ نفر در آخرین روز سی و ششمین جشنواره موسقی فجر تماشاگر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر تا چهارم اسفندماه از سایت جشنواره، انجمن موسیقی ایران، تیوال، تماشاخونه، بیپ تونز، گپ فیلم و نواک برای علاقمندان براساس جدول زمانبندی جشنواره پخش شد.

جشنواره سی و ششم موسیقی فجر در یک نگاه
در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و در بخش غیر رقابتی ۱۰۰ گروه موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک و تلفیقی از طریق فراخوان ثبت نام کردند که در مرحله نخست ۶۱ گروه انتخاب شدند و در نهایت ۱۰ گروه برای اجرا به جدول جشنواره راه یافتند.
جایزهٔ باربَد تندیسی است که به برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر اهدا می‌شود. با نظر برگزارکنندگان جشنواره موسیقی فجر، از سی و یکمین دوره جشنواره، اهدای جایزه باربد به برگزیدگان، آغاز شده‌است. 
این دوره از جشنواره مجموعاً میزبان ۴۲ اجرا و بالغ بر ۱۸۹۰ دقیقه ضبط در تالار رودکی‌ با حضور ۴۶۴ هنرمند داخلی و ۱۱ هنرمند بین‌المللی بود که جراهای جشنواره طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا به‌صورت مجازی از هفت سایت شامل جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران، تیوال، بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک پخش شد.
در بخش بین الملل این دوره از جشنواره موسیقی فجر گروه هایی از کشورهای آلمان، اتریش، ایتالیا و کوبا حضور داشتند.
تجلیل از چهار هنرمند موسیقی کشورمان ملیحه سعیدی و احمد علی راغب، حسن ناهید و محمدرضا اسحاقی گرجی از جمله برنامه‌های این دوره از مهم ترین رویداد موسیقی کشورمان در روز اختتامیه بود.
با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و اضافه شدن بخش رقابتی، جدول برنامه ها نسبت به جشنواره های دوره‌های قبل تغییرات اجرایی داشت. بر اساس تقسیم‌بندی هیات انتخاب در هر بخش، ۴۰ درصد گروه‌ها از بخش فراخوان و ۶۰ درصد گروه‌ها با تایید هیات انتخاب به جشنواره دعوت شدند. این دوره از جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن آغاز شد و ۴ اسفند طی مراسم ویژه ای در تالار وحدت به کار خود پایان داد.  

برچسب‌ها جشنواره موسیقی فجر انجمن موسیقی ایران موسیقی پروندهٔ خبری همگام با سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر انجمن موسیقی ایران موسیقی جشنواره موسیقی فجر انجمن موسیقی ایران موسیقی اخبار کنکور سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال دختر آسیا از ۲۷ خرداد تا سوم تیر با حضور ۱۳ تیم در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم نوجوانان دختر ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن و فیلیپین همگروه است.   فاطمه شعبان خمسه در راستای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران، ۱۹ بازیکن را به ششمین اردوی این تیم فراخواند.   مرحله ششم تمرینات از هشتم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و به مدت ۱۱ روز (هجدهم اردیبهشت) پیگیری می‌شود.   مریم قاضی راد، هستی واحدی، سوگند بابازاده، معصومه قدمی، یسنا آهنکوب‌رو، آیدا ولی‌نژاد، عسل ولی‌پور، نگار حسینی، زهرا محمدزاده، لعیا افزونی، هلیا پوررضا، زهرا یزدان کیش‌راد، یلدا جعفری، آیناز باقری، مبینا کریمی، ملینا غفرانی، فاطمه کاویانی کتولی، کیمیا سهرابی و ثنا نقی‌پور بازیکنان دعوت شده به ششمین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران هستند.   بهاره نیازی و ندا مولاهویزه به عنوان مربیان، سارا آقاجانی (کمک مربی)، فهیمه محلوجی به عنوان بدنساز، اکرم حبیب‌لو فیزیوتراپ و افسانه شکوهی‌فر به عنوان مدیر تیم، سرمربی تیم والیبال نوجوانان را در این اردو همراهی می‎‌کنند.

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود