Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:26:51 GMT

حدود ۶ هزار واحد مسکونی نیازمند بهسازی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۸۳۱۴

حدود ۶ هزار واحد مسکونی نیازمند بهسازی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین میزان تخریــب و آســیب ناشی از زلزله اخیر در محدوده شهر سی سخت است که حجم این تخریــب در محلات خیابــان دنــا، قلعه مرکزی، حسین آباد و تل اسپید ﴿تپه نورالشهداء﴾ از سایر مناطق بیشتر بوده اســت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه در زلزله اخیر هیچگونه مرگ ناشی از زلزله به ثبت نرسیده اســت و فقــط ٦٨مصــدوم وجــود داشت کــه اقــدامات درمانی آن‌ها در حال انجام است.

نیک اقبالی بیان کرد: بر اساس گزارش اولیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، تاکنون میزان حجم تخریب واحد‌های مسکونی در شــهر ســی سخت و روستا‌های شهرستان دنا، هزار و ٢٦٠ واحد مسکونی نیازمند نوسازی و ٣٥٠٠ واحد نیازمند بهســازی و تــرمیم است.

او گفت: علاوه بر آسیب‌های وارد شده به منازل مسکونی، به ساختمان‌های عمـومی نظیـر ادارات، مدارس، مکان‌های مذهبی نظیر مساجد و حسینیه‌ها و همچنین زیرساخت‌های شهری نظیــر خیابان‌هــا، پیــاده‌رو‌ها و پارک‌ها نیز خسارت های فراوانی وارد شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهسازی و نوسازی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله ۷ کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: ۲ تیم هلال احمر از فاریاب و یک تیم از پایگاه طُرج اسماعیلیه جیرفت به منطقه مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تاکنون از سوی تیم‌های ارزیابی مشکل خاصی گزارش نشده است.

این در حالی است که عصر روز گذشته نیز زلزله‌ای ۴.۶ ریشتری منطقه سیرچ شهرستان کرمان را لرزاند.

زلزله کرمان را لرزاند + جزئیات کد خبر 848867 منبع: ایسنا برچسب‌ها زلزله خبر مهم استان‌ کرمان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس