Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی امروز در آیین افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی گفت: با توجه به اهمیت اردوی راهیان نور و اثر تربیتی آن بر دانش آموزان در بعد معنوی، در سال جاری این اردو را به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: این اردو در دو نوبت و دو روز برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دانش آموزان پایه دوازدهم و سیزدهم برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی افزود: در این دو روز راویان تربیتی با حضور در مناطق جنگی برنامه‌های زنده ای  را در بستر شبکه شاد به صورت هدفمند برای تمامی دانش آموزان اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: از  مزایای این اردو این است که محدودیتی برای دانش آموزان وجود ندارد و تمام دانش آموزان می توانند در این اردو شرکت کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: هر تمدن دارای نشانه ها و نمادهایی است و از مظاهر اصلی تمدن و فرهنگ اسلامی، ما شهدا هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه اوج فرهنگ ایثار، شهادت است گفت: کسی می تواند به اوج ایثار یعنی شهادت برسد که از مسیر تربیتی درست عبور کند که اردوی راهیان نور نیز مبین این راه درست است.

وی ادامه داد: مسیر تربیتی شهدا در دنیا تبدیل به الگویی شده است که همه کشورهای دنیا را نگران کرده و این مساله قابل افتخار و شایسته ستایش است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان مدیرکل آموزش و پرورش فارس فرهاد اسماعیلی اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی