Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در همایش بین‌المللی مطالبات حقوقی بین‌المللی دفاع مقدس که امروز (سه‌شنبه) در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت : آمریکایی ها بر اساس عقلانیت باید دست از دشمنی با ملت ما بر می داشتند چون هر تهدیدی ایجاد کردند به بهترین فرصت برای ما تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها جنگ را بر ما تحمیل کردند اما جنگ بهترین موقعیت برای رشد ملت ما شد و امام خمینی(ره) به عنوان فرمانده،بهترین نیروها را  در کوران جنگ آموزش داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه، انسان سازی را مهمترین دستاورد جنگ تحمیلی دانست و تاکید کرد: مقاومت در سراسر جهان انسان سازی می کند ما باید بدانیم از کجا آمده و به کجا می خواهیم برویم.

سردار قاآنی گفت: ما به برکت اسلام و ائمه اطهار(ع) به خوبی فهمیده ایم که چه می خواهیم و به کجا می‌خواهیم برویم اما آمریکایی ها نمی‌دانند چه می خواهند و کجا می خواهند بروند.

وی به رشادت های سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: او شاگرد وارسته امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و به خوبی با واژه دشمن شناسی و مظلوم شناسی صحبت می کرد، او با مظلومان مانند یک پدر بود و آنها را در آغوش می گرفت و در نقطه مقابل با قوی‌ترین زبان با دشمنان حرف می زد. بالاترین سلاح شهید سلیمانی منطق و قدرت بیان بود نه سلاح، او با هر کس با زبان خودش حرف می زد.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی به صورت مستقیم با تروریست ها می جنگید.

سردار قاآنی تصریح کرد: آمریکایی ها باید بفهمند کسی که مدعی تروریسم بودن او بودند بعد از شهادتش چگونه مورد استقبال مردم مظلوم قرار گرفت. مسیر شهید سلیمانی باقی است و مسیر او مکتبی برای پرورش افراد آزادی خواه است.

وی با بیان اینکه ما با عزت و افتخار مسیر شهید سلیمانی را ادامه می دهیم و مقابل ظالمان عالم می ایستیم ،اظهار داشت: مقاومت همواره قوی و قوی تر می شود و در مقابل می بینیم آمریکایی‌ها چه وضعی را در عراق و افغانستان دارند و رژیم صهیونیستی هم که برای امنیت به دور خود دیوار می کشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مقاومت در دنیا زنده است و همچنان استمرار پیدا می کند و خواهیم دید که خون شهدای مقاومت چگونه راه مقاومت را باز خواهد کرد، زیرا پیروزی حق وعده الهی است.

تکمیل می شود...

کد خبر 5154369 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل قاآنی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جبهه مقاومت تحریم اقتصادی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ آژانس بین المللی انرژی اتمی محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی لایحه بودجه هیئت دولت انتخابات 1400 برجام ایالات متحده امریکا طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها محمود واعظی فرمانده نیروی قدس سپاه شهید سلیمانی آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حاجی‌زاده با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشور‌های منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابرشان را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود همه اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده مردم بود که تبلور یافت.

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم