Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار مراجعات به مراکز خدمات جامع سلامت و نیز موارد مثبت کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه در حال افزایش است.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر زهرا نهبندانی افزود: متاسفانه هشدارهایی که بارها از سوی خادمان حوزه سلامت داده شده هنوز جدی گرفته نشده است و بابت وضعیت فعلی با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در کشور به شدت نگرانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مردم خواست با حساسیت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، از حضور در اماکن عمومی خودداری نمایند تا بتوانیم سال جاری را به سلامت به پایان برسانیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ مرکز خدمات جامع سلامت به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه خدمات رسانی می کنند.

دکتر نهبندانی با بیان این‌که۲۲ مرکز خدمات جامع سلامت در مناطق پنجگانه مشهد و دیگر مراکز در شهرستان های زیر پوشش به صورت ویژه در حوزه کرونا به مراجعین خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد: در این مراکز علاوه بر افزایش تیم های مراقب سلامت و پزشکان، زمان فعالیت نیز تا ساعت۲۱ تعیین شده است.

رییس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اجرای برنامه نظام ارجاع بیماران کرونایی در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا به عنوان سطح یک خدمات محسوب می شوند و در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق این مراکز بیماران به سطح دو و در نهایت در صورت نیاز به بستری به سطح سه و بیمارستان ها ارجاع می شوند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند

ایسنا/قم مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: در تصادف یک دستگاه پژو یک نفر جان خود را از دست داد.

 بنابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی قم بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • تأثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • تاثیر باور‌های فراشناختی بر میزان سازگاری فردی و اجتماعی
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای