Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  موسوی رئیس ستاد مقابله با کرونای مراغه با اشاره به اینکه تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در این شهرستان رو به افزایش است، گفت: افراد صاحب نفوذ و رسانه‌ها، مردم را به رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی دعوت کنند تا از بازگشت محدودیت‌ها جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موسوی افزود: در زمان حاضر روزانه حدود ۳۰ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا به مراکز درمانی شهرستان مراجعه می‌کنند و اگر تعداد آنان بیشتر شود به طور طبیعی ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل و محدودیت‌ها افزایش خواهد یافت.

او ضمن اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا طی یک ماه گذشته در این شهرستان دارای ثبات نسبی بوده است افزود: طی این مدت تعداد بیماران بستری بین ۴۵ تا ۵۵ نفر نوسان داشته اما این وضعیت شکننده است.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه به خاطر رعایت ضوابط بهداشتی طی لیله‌الرغائب، از مردم شهرستان قدردانی کرد و گفت: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های اطراف و استان‌های مختلف کشور نیز رو به گسترش است و از همین رو مردم مراغه باید بیش از پیش در رعایت ضوابط بهداشتی اهتمام داشته باشند.

موسوی معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: مردم طی روز‌ها و هفته‌های آینده از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

او به خستگی کادر درمانی و شرایط دشوار اقتصادی بازاریان نیز اشاره کرد و افزود: اگر مردم ضوابط بهداشتی ستاد مقابله با کرونا از جمله رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی نگیرند و کرونا پیش‌روی داشته باشد، به ناچار بازار تعطیل و محدودیت‌های منع رفت و آمد اعمال خواهد شد.

صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز گذشته از شناسایی یک فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در آذربایجان‌شرقی خبر داد و ابراز امیدواری کرد ساکنان استان آذربایجان شرقی ضوابط بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی مبتلا به کرونا ضوابط بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه