Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بخشی صبح سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه خانه هلال روستای رزگ بیان کرد: با افتتاح هشت خانه هلال در بیرجند، تعداد خانه‌های هلال این شهرستان به ۱۱ مورد رسیده است.

وی با اشاره به استقبال بالای مردم از خانه‌های هلال ادامه داد: علی رغم تازه تاسیس بودن این خانه‌ها، تاکنون هزار نفر تحت پوشش خدمات مربوطه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی با اشاره به افتتاح خانه هلال در روستای ۲۵ خانواری رزگ بیان کرد: با توجه به سیاحتی و زیارتی بودن این روستا، احداث خانه هلال ارائه خدمات امدادی به زائرین و گردشگران را آسان‌تر می‌کند.

وی تعامل و همکاری دو سویه بین روستانشینان و جمعیت هلال احمر را از مهمترین اهداف ایجاد این خانه‌ها ذکر کرد و گفت: این خانه‌ها در افزایش سطح آگاهی مردم از بایدها و نبایدهای لازم در زمان بحران بقش بسزایی دارد.

بخشی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، برگزاری مانور و امدادرسانی به موقع در حوادث و بلایا، انجام فعالیت‌های بشردوستانه و ارائه خدمات حمایتی با کمک اعضای داوطلب از جمله فعالیت‌های خانه‌های هلال است.

کد خبر 5154219

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد بخشی هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا کرمانشاه زلزله شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه سی سخت شیراز اردبیل مشهد شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد خانه های هلال خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی