Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی فاتحی‌نژاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۳۵ فقره مربوط به حسینیه و ۶ فقره مربوط به زینبیه اعظم زنجان است.

وی اظهار داشت: حسینیه و زینبیه اعظم زنجان ۲ مکان مذهبی شهر زنجان هستند که در روزهای هشتم و یازدهم محرم، میزبان جمع کثیری از عاشقان امام حسین (ع) هستند.
فاتحی‌نژاد با اشاره به اینکه سالانه برنامه‌های مختلفی در حسینیه و زینبیه اعظم زنجان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: امروز این مکان‌ها به اماکن فرهنگی تبدیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سنگ‌ نوشته‌ای که بر روی دیوار مسجد قدیمی حسینیه نصب شده، مشخص است که حسینیه اعظم در سال ۱۲۶۱ قمری، بازسازی شده است و با توجه به سایر اسناد موجود، قدمت آن به بیش از ۴۰۰ سال می‌رسد.  

قدمت مسجد زینبیه اعظم نیز به بیش از ۴۰۰ سال می رسد 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از وجود ۴۷۷ موقوفه در شهرستان زنجان خبر داد و افزود: این موقوفات دارای ۶ هزارو ۲۷۲ رقبه است که در موضوعات مختلف وقف شده است.
وی به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه حفظ، استفاده بهینه و افزایش موقوفات اشاره کرد و افزود: حفظ و احیای موقوفات نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون، دقیق و موثر است که به صورت مستمر انجام شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه حسینیه اعظم زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه حسینیه اعظم زنجان زنجان سازمان اوقاف و امور خیریه حسینیه اعظم زنجان زنجان اخبار کنکور زینبیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!

 یوسف اسحاق، خاخام اعظم یهودیان سفاردی در رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آنچه این رژیم را از دست موشک‌های ایران و راکت‌هایی که از نوار غزه و لبنان پرتاب شد نجات داد، ارتش نبود، بلکه خاخام‌های تورات بودند.

براساس گزارش القدس العربی، وب سایت واللا در این خصوص گفت: این سخنان در یک سخنرانی در جریان درس هفتگی خاخام یوسف اسحاق در قدس اشغالی در شامگاه شنبه بیان شد.

خاخام اعظم در ادامه ادعا‌های خود گفت: ۱۳۰۰۰ موشک به کشور از جمله از ایران پرتاب شد. چه معجزات و شگفتی‌هایی برای ما پیش آمده؟ چرا تشکر از رئیس ستاد، ما به لطف خوانندگان تورات و به لطف مدارس دینی با این موشک‌ها مقابله کردیم.

یوسف اسحاق ادعا کرد: زمانی که دشمنان ما در جنوب و شمال به ما حمله کردند، از تمام این جنگ جان سالم به در بردیم. با تشکر از چه کسی؟ به لطف دانش آموزان یشیوا و خاخام‌های تورات، آنها از همه سربازان و همه مردم اسرائیل محافظت می‌کنند.

 بیش از یک ماه پیش، خاخام اعظم یهودیان سفاردی هنگامی که درباره بحران سربازی حریدیم (یهودیان فوق ارتدکس) و دانش آموزان مدارس مذهبی صحبت کرد، سر و صدایی به پا شد.

اودر آن زمان گفت: اگر ما را مجبور به سربازی کنند، همه به خارج از کشور می‌رویم. بلیط میخریم و میرویم سکولار‌ها باید بفهمند که بدون تورات هیچ موفقیتی برای ارتش وجود نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران