Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۱۹ تن از اراذل و اوباش پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای هشتمین مرحله از طرح "اقتدار" پلیس امنیت که به برخورد با اراذل و اوباش اختصاص دارد، گفت: همکاران من در پلیس امنیت تهران بزرگ با ۱۲۹ حکم قضایی هشتمین مرحله از طرح اقتدار را که مربوط به دستگیری اراذل و اوباش است به مرحله اجرا درآورده و با حضور در مخفیگاه آنان که شامل قهوه خانه ها، سفره خانه ها، باشگاه های بدنسازی، پارک ها و بوستان ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می شود ۲۱۹ نفر از این افراد را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۵۹ نفر از دستگیر شدگان جزو اراذل و اوباش سطح دار بودند، گفت: عمده این افراد در جرائمی نظیر تخریب و شرارت و درگیری شرکت داشتند. برخی از این افراد در پرونده شان مواردی نظیر قطع دست، بریدن گوش، چاقو کشی و ... نیز وجود داشت.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: ۱۰۳ نفر از دستگیر شدگان نیز جزو مزاحمین نوامیس در پارک ها و بوستان ها بودند. سه نفر اقدام به حمل سلاح کرده و ۳۱ نفر نیز در قاچاق مواد مخدر و گرداندن قمارخانه ها و مراکز فساد فعال بودند.

رحیمی ادامه داد: در مجموع از این افراد ۳۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری و مقادیر قابل توجهی فشنگ و انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه با دستگیری این افراد به ۵۹ پرونده شرارت و درگیری و ۴۰ فقره پرونده مزاحمت برای نوامیس که پیش از این تشکیل شده بود رسیدگی شد، گفت: ۲۳ فقره پرونده نیز در باب توزیع مشروبات الکلی و شش فقره نیز درباره سوء استفاده از سلاح سرد بود.

رحیمی با بیان اینکه هشتمین مرحله از طرح اقتدار در ۱۲۱ محله و نقطه به مرحله اجرا درآمد گفت: ده ها مورد قهوه خانه، سفره خانه، باشگاه بدنسازی، پارک، بوستان و ... پاکسازی شده و این طرح در محلاتی نظیر تهرانپارس، ستارخان، عبدل آباد، نازی آباد، خزانه، نارمک، اتابک، شهرک ولیعصر، فلاح و ... به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با فروشندگان غیر مجاز و غیر قانونی مواد محترقه نیز خبر داد و گفت: در مجموع از شش مرکز دپوی این اقلام یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و خطر آفرین کشف و ضبط شد.

رحیمی به اقدامات پلیس اماکن نیز اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس اماکن نیز در اجرای این طرح از ۲۹۱ واحد صنفی بازدید کرده و در جریان آن ۷۱ واحد صنفی شامل قهوه خانه، باشگاه بدنسازی و ... که به پاتوقی برای حضور اراذل و اوباش بدل شده بود، پلمب شد.

رحیمی با هشدار به صنوف گفت: حضور و تجمع اراذل و اوباش در واحدهای صنفی جرم بوده و صاحبان صنوف باید مانع از آن شوند. در غیر این صورت واحد صنفی پلمب خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت از شناسایی ۸۷ تارنما که اقدام به ترویج و تبلیغ فرهنگ اوباش گری کرده بودند نیز خبر داد و گفت: چهار تارنما و صفحه مسدود شدند و مابقی نیز در دستور کار جدی ماموران پلیس امنیت قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش رییس پلیس پایتخت اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر