Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:33:44 GMT

قطعی آب در اهواز بعد از ظهر امروز وصل می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۹۰۲۶

قطعی آب در اهواز بعد از ظهر امروز وصل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت تعمیرات تصفیه‌خانه آب و فاضلاب اهواز و آخرین وضعیت شرکت توسعه نیشکر هفت‌تپه‌، اظهار کرد: تقریباً ساعت ۵ یا ۶ صبح بود که به من اطلاع دادند که تصفیه‌خانه شماره دو اهواز دچار مشکل شده و سرریز آب باعث شده که پمپاژ آب زیر آب برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین مسئولان ذی‌ربط مجبور شدند که به خاطر این مشکل و تا زمانی که این پمپ تعمیر شود، حدود آب غرب و قسمتی از قسمت شرق اهواز را قطع کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه ۶ پمپ دارد که پنج تا از آنها خیلی مجهز هستند، بیان کرد: پمپ ششم پمپ فرسوده‌ای بود که در این راستا به مدیران آبفا ایراد و تذکر داده شد که چرا دقت نکردند که این پمپی که خراب هست و مشکل دارد و باید زودتر اینها اصلاح می‌کردند.

سلیمانی دشتکی گفت: ضمن بازدید از مجموعه این تصفیه‌خانه، همه عوامل مشغول به کار هستند و همان‌طور که به من قول دادند تا بعد از ظهر امروز یعنی ساعت چهار یا پنج به طور مجدد گردش آب در این قسمت از شهرستان اهواز فراهم بشود.

وی در ادامه به مسئله حقوق کارکنان هفت‌تپه اشاره کرد و افزود: با مسئولان از جمله تأمین اجتماعی و مدیران شرکت هفت‌تپه صبحت شده است و در این دو سه روز جلسات خوبی با دستگاه قضائی انجام شده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تأکید ما این است که همه حقوق، پاداش و عیدی کارکنان این شرکت طبق روال و به موقع پرداخت بشود و مانعی در پرداخت ایجاد نشود، عنوان کرد: در هر حال من موافق دولتی بودن هیچ کارخانه‌ای نیستم.

کد خبر 5154405

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان قطعی آب هفت تپه ویروس کرونا کرمانشاه زلزله شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه سی سخت شیراز اردبیل مشهد شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس