Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:53:15 GMT

کرونا فعالیت فرهنگی دانشگاه‌ها را تعطیل نکرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۹۰۷۹

کرونا فعالیت فرهنگی دانشگاه‌ها را تعطیل نکرد

به گزارش خبرنگار ایرنا،  سیما سادات لاری روز سه شنبه در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان افزود: یک سال از شیوع ویروس کووید ۱۹ می‌گذرد، ولی با این حال برنامه فرهنگی دانشگاه‌ها تعطیل نشده است، بلکه جشنواره‌هایی اضافه‌تر از قبل در بستر مجازی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این مدت دانشجویان در فضای مجازی بسیار فعال بودند و مخاطبان برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در این یک سال در این فضا چند برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ادامه داد: در اوایل شیوع کووید ۱۹ دانشجویان پای کار آمدند و به جشنواره پویش زندگی دست یاری گر توست پیوستند. آنها در تولید ماسک و ضدعفونی همکاری بسیار خوبی داشتند، به طوری که می‌توانیم آنها را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد دانشجویان علوم پزشکی در دانشگاه‌ها حضور دارند، افزود: دانشجویان در جشنواره‌های دانشجویی مانند تیتر نشریات، سیمرغ و همچنین جشنواره قرآنی که میزبانی آن با ما است بسیار فعال هستند.

لاری درباره مراسم اعتکاف دانشجویی گفت: اعتکاف دانشجویی و برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی است و از آن استقبال می‌کنیم. خوشحالیم می‌توانیم در آن نقش داشته باشیم چون به نوعی اعتکاف نیاز روحی همه است و همه در آن شرکت می‌کنند.

مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان با حضور حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگانی از وزارت علوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه قم در محل نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه‌ها برگزار شد.

مطابق احکام سه روز ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ رجب، ایام البیض است و اعتکاف در این روزها انجام می شود. یکی دو سال است که شیوع کرونا  انجام این اعمال عبادی را تحت تاثیر قرار داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا معاونت فرهنگی و دانشجویی سیما سادات لاری اعتکاف دانشگاه پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا معاونت فرهنگی و دانشجویی سیما سادات لاری ویروس کرونا معاونت فرهنگی و دانشجویی سیما سادات لاری اعتکاف دانشگاه اخبار کنکور دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه