Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرات نیوز، «عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق و رئیس ائتلاف عراقیون، هدف قرار دادن هیئت‌های دیپلماتیک در عراق را به شدت محکوم کرد.

عمار حکیم در بیانیه‌ای اعلام کرد: همچنان برخی اقدامات شخصی شرم آور، بدون نگرانی از تبعات خطرناک آن، به هدفگیری هیئت‌های دیپلماتیک بخصوص در منطقه سبز بغداد می‌پردازند که کمترین تبعات آن، زیر سؤال رفتن خوشنامی و اقتدار دولت عراق در افکار عمومی جهانی و در خطر بودن جان ساکنان اطراف آن منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مجددا از دولت عراق درخواست کرد که حفاظت لازم از هیئت‌های دیپلماتیک در عراق را تأمین کرده و به منظور حفظ وجهه عراق و امنیت شهروندان، در قبال این اقدامات دور اندیشی داشته باشد.

رئیس ائتلاف عراقیون پیشتر در دیداری که با متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد داشت، ضمن بررسی جدیدترین تحولات سیاسی عراق و منطقه و راه‌های گسترش روابط دو کشور به موضع خود درباره حمله به هیئت‌های دیپلماتیک خارجی در عراق اشاره کرد و گفت: من مخالف این اتفاقات هستم و از دولت عراق درخواست می‌کنم تا تمام توان خود را درباره امنیت این هیئت‌ها و همچنین حفظ حرمت حکومت عراق بکار گیرد.

رسانه‌های عراقی شب گذشته از حمله راکتی به منطقه دیپلماتیک عراق در قلب پایتخت خبر دادند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق در پی حمله راکتی شب گذشته به منطقه سبز بغداد بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد:۳ راکت شلیک شده که دو راکت به منطقه الخضراء و یک راکت در منطقه الحارثیه اصابت کرده‌است. در این حمله راکتی ۴ خودرو غیرنظامی آسیب دید و سکوی پرتاب راکت نیز از سوی فرماندهی ستاد عملیات بغداد کشف شد.

تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق اعلام کرد که حمله راکتی از سمت منطقه الکراده بغداد صورت گرفته است و هیچ خسارت‌های جانی به دنبال نداشته است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات عراق منطقه سبز حمله راکتی هیئت های دیپلماتیک حمله راکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه

به دنبال حمله راکتی مقاومت فلسطین، آژیر خطر در سدیروت به صدا درآمد.

رادیو سراسری رژیم اشغالگر اذعان کرد که ۲ راکت از غزه به سمت سدیروت شلیک شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد برای اولین بار در یک ماه گذشته، شهر اشدود با موشک های مقاومت فلسطین در غزه مورد حمله قرار گرفت.

این در حالی است که توپخانه رژیم صهیونیستی بیت حانون، جبالیا، اردوگاه نصیرات و سایر مناطق مرکزی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است.

در همین راستا، وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد